ارتقا سطح خدمت رسانی با بهره مندی از فضای الکترونیکی
به گزارش هورنیوز، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، شمس زاده با اعلام این خبر گفت: به کارگیری تکنولوژی های نوین در راستای به روز رسانی اطلاعات مشترکین عاملی جهت تسریع در امر خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت و هزینه هاست.
شمس زاده افزود: تحقق این اهداف شرکت آبفا اهواز را به پیمایش املاک و جمع آوری اطلاعات مشترکین در سطح شهرستان اهواز جهت شناسایی دغدغه های احتمالی وا می دارد تا نسبت به رفع موانع در ارائه خدمات و همچنین پاسخگویی به نیاز شهروندان، اقدامات اثربخشی را به مرحله عمل برساند.
به گفته وی فعال نمودن سامانه پیامکی اعلام بدهی و قرائت کنتور از راه دور با بهره مندی از تکنولوژی جدید از مهم ترین این اقدامات به حساب می آید.
معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا اهواز در ادامه از راه اندازی سیستم دریافت پیامک از مشترکین به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۲ خبر داد و تصریح کرد: این سامانه به منظور دریافت آخرین صورتحساب، دریافت آخرین بدهی و پرداخت، اعلام رقم کنتور در بسته، ارسال پیام های اطمینان بخش و آگاهی رسانی همزمان با درخواست نصب انشعاب و ثبت درخواست، اصلاح آدرس در سیستم و سایر خدمات راه اندازی می گردد.
مرداس شمس زاده تصریح کرد : شهروندان با ارسال شماره پرونده درج شده بر روی قبوض آب خود به شماره فوق می توانند خدمات این سامانه را مشاهده نمایند.
وی از عموم شهروندان تقاضا نمود با مامورین در پیمایش در راستای به روز آوری اطلاعات مشترکین همکاری لازم را اعمال نمایند تا هرچه سریع تر اهداف فوق عملی و مراتب رضایتمندی بیشتر ایشان فراهم گردد.