نیم نگاهی به انتصاب اخیر فرزند خوزستان

هرچند بصورتی غیرمستقیم دکتر مقتدایی عاملین عزل خود را وزرای نفت وصنایع میدانست که به رئیس جمهور فشار آورده اند. اما پس از آن چراغ سبز وزیر نفت به استان خوزستان با انتصاب دکتر سیدشریف حسینی عضو هیات رئیسه مجلس نهم بعنوان مشاور وزیر روشن شد. تابدین وسیله ضمن انتصاب یک چهره خوشنام وکاریزماتیک خوزستانی نقشه راه رابرای توسعه استان هموارسازد. و این پیام نویدبخشی برای دکتر شریعتی استاندار جدید خوزستان نیز بحساب میآید. تاب ابهره از پتانسیل ایجاد شده در کمیسیون انرژی که نمایندگان خوزستان تعداد قابل توجهی از آن راشکل میدهند و ریاست آن نیز با یک نماینده خوزستانیست. تهدیدها را به فرصت مبدل نمایند.

 

سفرهای اخیر وزیر محترم نفت به خوزستان در همین راستا قابل ارزیابیست. هرچند اظهارات وی درخصوص صدمات جنگ به کرمانشاه که آنرا بیشتر از خوزستان خوانده بود نارضایتیهایی را بدنبال داشت. اما انتخاب و انتصاب دکتر سیدشریف حسینی مشاور محترم وزیر با حفظ سمت بعنوان مدیرکل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت را که از اهمیتی خاص برخوردار است رضایتمندی خوزستانیها از وزیر را بدنبال داشت. و انتظار میرود فرزند خوزستان در ادای دین به استانش بیش ازگذشته اهتمام ورزد.

 

حضور مداوم ایشان در استان و اهواز بعد از انتخابات نشان داد که سیدشریف قدردان مردمیست که او را پرورش دادند و با دو دوره حضور در مجلس و آرای قابل توجه درانتخابات گذشته اعتمادشان رابه ایشان ثابت کرده اند تنها نمیگذارد. به نظر میرسد هم استاندار محترم و هم مجمع نمایندگان خوزستان بویژه کموسیون انرژی این فرصت را مغتنم شمرده از روابط، لابی ها و سیاست دکترحسینی برای توسعه همه جانبه خوزستان بهره لازم راببرند.

 

از دکترحسینی که شعار انتخاباتی اخیرش مبارزه باتبعیض بود قدر مهندسان و تکنسینهای مجرب و پرسنل زحمتکش خوزستانی در شاکله وزارت نفت را دانسته در ارتقای آنهابکوشد. چراکه نابرابری استفاده از فرصتها به عاملی جهت تبعیض در بکارگیری و سپردن مسولیت به کارشناسان و مهندسان بومی خوزستان در نفت منجرشده است.

 

البته ازیاد نبریم که مسولیت آن بزرگوار اکنون اجرایی است و سطح انتظارات و توقعات ما از ایشان بادوران نمایندگی میبایست متفاوت باشد و فرصت لازم به ایشان جهت رتق و فتق امور داده شود ایشان ثابت خواهند کرد در عرصه اجرا و مدیریت کلان نیزحرفی برای گفتن دارد. و این حضور مقدمه ای برای طی مدارج عالیتر در سطوح کلان خواهد. بودبا آرزوی موفقیت برای فرزندخوزستان.

https://hoorkhabar.ir/623309کپی شد!
128
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • ali سید شریف حسینی یکی از ارکان خوزستان ومایه افتخار هم استانیها می باشد .خلاء وی در مجلس بسیار قابل لمس است .ایشان همیشه مردمی وبا مردم استانش بوده وهست .برای فرزند خوزستان آرزوی سربلندی وتوفیق را داریم .
منتشر شده۱