ابراز انزجار مردم خوزستان از حکام سعودی

هورنیوز – پس از نماز جمعه ظهر امروز مردم داغ‌دیده ایران اسلامی و به تبع آن مردم شهید‌پرور و دین ادا کرده استان خوزستان، در اولین سالگرد حادثه منا که منجر به شهید شدن تعداد زیادی از مسلمانان به‌ویژه مردم ایران اسلامی شد، در قالب تجمع، انزجار و نفرت خود را نسبت به حکام سعودی ابراز کردند.

۸۲۲۲۴۰۳۷-۷۱۰۰۵۳۹۸

گزارش‌ها حاکی از این است که امروز پس از برگزاری نماز جمعه، تجمع‌هایی ضد آل‌سعودی و آل‌یهودی در سراسر استان خوزستان از جمله شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، اهواز، ایذه، ماهشهر و… انجام شده است.

گفتنی است که امسال حجاج ایرانی در اعمال و مناسک حج حضور ندارند و علت این امر هم این است که حکام سعودی امنیت حجاج ایران را تامین نکردند.

۸۲۲۲۴۰۳۷-۷۱۰۰۵۳۹۷

در سال گذشته در جریان اعمال و مناسک حج ابراهیمی، حادثه‌ای اسفناک برای جهان اسلام و به ویژه مردم ایرانی اسلامی در پی بی‌تدبیری و اعمال مشکوک آل‌سعود در اداره امور حج و تامین حاجیان پدید آمد و حاجیان زیادی در آن حادثه به شهادت رسیدند.

۸۲۲۲۴۰۳۷-۷۱۰۰۵۳۹۹

«شجره ملعونه خبیثه» آل‌سعود، هیچگاه توان اداره و تامین امنیت و امور حج را ندارد، گرچه آنها خود را خادم الحرمین می‌دانند، اما در اصل به اعتقاد ما، آنها خائن الحرمین هستند و برای جلوگیری از تکرار این‌گونه وحشی‌گری و خشونت از جانب آل‌سعود، بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید جهان اسلام بیدار و از سوی کشورهای اسلامی، کمیته حقیقیت‌یاب ایجاد شود.

https://hoorkhabar.ir/622469کپی شد!
82
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.