قراردادهای جدید نفتی به شدت محل تأمل هستند/ نمایندگان مجلس قراردادها را بررسی نمایند

به گزارش هورنیوز ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به توافق برجام عنوان کرد: رهبر انقلاب با اصل برجام موافق هستند و فرمودند که نرمش قهرمانانه داشته باشید لذا اگر امروز برخی انتقادهایی نسبت به برجام دارند، در نحوه اجرای آن است که به هیچ وجه قابل انکار نیست.

وی افزود: دشمنان به تعهدات خودشان عمل نکرده اند البته متاسفانه گاهی وقتها دوستان ما در داخل نیز علیرغم بندهای نه گانه و پانزده گانه دلسوزان، محکم کاری نکردند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: باید مقابل با دشمن با سر بالا ایستاد زیرا آنان به لبخندهای شما نگاه نمی کنند بلکه به قدرت، قوت و انسجام شما نگاه می کند.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: امروز ما با فرصت و تهدیدهایی مواجه هستیم، فرصت هایی بی نظیر که امام خمینی (ره) آنها را وعده داده بود، امروز از نقاط مهم و استراتژیک جهان، صدای این انقلاب به گوش می رسد.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: دشمن این را بداند که امروز مردم ما فرصت های خود را شناخته است، امروز یمنی که از در گذشته از آنجا همراه با بعثی ها نیرو اعزام می شد برای جنگ با ایران، اکنون درحال پرورش نیروهای حضرت روح الله در مقابل آل سعود است.

وی افزود: دشمن در خواب هم نمی دید که آمریکا با ۵ هزار کشته و ۱۶ هزار معلول برای عقب نشینی از عراق با خفت از ایران تامین امنیت بخواهند؟، آیا در خواب می دیدند که بزرگترین ارتش مردمی منطقه پس از بسیج ایران در عراق تشکیل شود و نیروهای مردمی با با پرچم های یا حسین (ع) و یا زهرا (س) مقابل داعشی بایستند؟

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه امروز روز عزت اسلام و روز تحقق وعده های الهی است، عنوان کرد: امروز با صراحت و اطمینان جمله امام خمیتی (ره) را که فرمود اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد، تکرار می کنیم.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به حوادث سال گذشته در منا، تصریح کرد: ما امروز با دشمن و تهدیدهایی مواجه هستیم که با یک اشاره صهیونیست ها خانه امن الهی را با بیش از ۶ هزار حاجی، تبدیل به مذبح می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نیکلاس هاپتون سفیر جدید انگلیس در تهران، مامور سابق MI6 بود، سفیر فرانسه افسر عالی رتبه سرویس جاسوسی فرانسه بوده، سفیری که آلمان درحال معرفی آن است، دو سال از اعضای عالی رتبه سرویس جاسوسی آلمان بوده است.

حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ما برای یک لحظه راه ولایت فقیه را ترک نخواهیم کرد و کما فی السابق با مشت محکم بر سینه آمریکا خواهیم کوبید.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به توافق FATF اظهار کرد: این توافق نیاز به بررسی بیشتر دارد تا مسیر نفوذ دشمن هموار نشود، قراردادهای جدید نفتی با بیگانگان به شدت محل تأمل است.

وی افزود: من از زبان مردم خوزستان به نمایندگان آنان در مجلس شورای اسلامی می گویم که روز قیامت، شما باید جواب دهید که آیا این قراردادها را تفصح کرده اید یا خیر، لذا حتما باید این قراردادها را مورد مطالعه قرار دهید.

 

https://hoorkhabar.ir/622454کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.