مدیران مدارس و معلمان امر کتابخوانی را جدی تر بگیرند

هورنیوز – فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، دیروز ۱۳ شهریور در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان، با بیان اینکه برای شهرداری ها باید مهم باشد که شهروندان در مسیر جذب دانش، علم و آگاهی حرکت می کنند، گفت: طبق آماری که ارائه شده شهرداری رامشیر با وجود تمام کمبودهایی که داشته به تعهدات خود در خصوص نیم درصد کتابخانه ها عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه در گزینش شهرداران باید توجه به موضوعات فرهنگی و به خصوص کتابخانه ها مدنظر باشد، افزود: آمارهایی در بخش مطالعه کتاب و تعداد عضو اعلام می شود تنها مربوط به کتابخانه های عمومی است در حالی که کتابخانه های مساجد، اوقاف و سازمان تبلیغات هم فعالیت می کنند که باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، تصریح کرد: علاوه بر این ها در طول سال چندین نمایشگاه های کتاب در استان برپا می شود که جزء پرفروش ترین نمایشگاه ها در کشور محسوب می شود از این رو باید به این موضوع هم توجه داشت.

وی با تاکید بر اینکه اگر موضوع کتابخوانی را از آموزش و پرورش و خانواده ها شروع کنیم موفق تر خواهیم بود، اضافه کرد: مدیران مدارس، معلمان امر کتابخوانی را جدی تر بگیرند و دبیران انشاء در این راستا می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

https://hoorkhabar.ir/621076کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.