چرا ابقای ریاست/ چرا رامی علاسوند؟

شورای اسلامی شهر اهواز وارد آخرین سال فعالیت خود شده است و هییت رییسه واپسین تغییرات را در روزهای آینده به خود خواهد دید. در این زمینه با توجه به لغو انتخابات رو چهارشنبه نکاتی قابل تامل است:
۱-هرچند که تغییر حق اعضا  و جز روند دموکراتیک شورا بوده ، اما یاد آوری گذشته و اتفاقات در سال دوم برای شهر اهواز، لزوم آرامش را در کارکرد سیستم مهم جلوه می نمایید.

۲-آنچه سکانداری علاسوند را در سال آخر  موجه تر می نماید، آرامش بوجود آمده در دوسال مدیریت  بوده که فرصت سوزی ها را به فرصت سازی تبدیل نموده است.

۳-هماهنگی هییت رییسه و شهردار در این دو سال(دو سال ریاست علاسوند) سبب اتفاقات خوبی برای شهر شده است ،کما اینکه جای کار بیشتری برای کلان اهواز وجود دارد.

۴-حاشیه های پررنگ سال دوم نه تنها نشاط درون شورا و شهرداری را از بین برد بلکه باعث بروز مشکلات متعدد برای لایه زیر دستی و مرتبط گردید.

۵-سال آخر به عنوان سال برداشت از عملکردی سه ساله در اذهان عمومی باقی خواهد ماند و بر انتخاب یا عدم انتخاب اعضا در فرصتهای آتی انتخاباتی تاثیر مستقیم خواهد داشت و این نکته باید مورد توجه ۲۱ عضو قرار بگیرد.

۶-تاکنون حضور ۱۷ عضو فعلی برای انتخابات شورا در سال ۹۶ قطعی به نظر می رسد و با توجه به دستور العمل جدید و کاهش اعضا و ورود اشخاص جدید شاخص (همچون کیوان لطفی و…) و با خاطر نشان کردن لیست احتمالی اصلاح طلبان (امید) در اهواز، کار انتخابات فشرده  و سخت تر خواهد شد.مجموع علل این بایسته را متبادر می نماید که چابکی در این نقطه از عملکرد به سود اول شهر و دوم خود اعضای محترم خواهد بود.

۷- عملکرد ریاست فعلی شورا خصوصاً در باب عملکردی و رضایت نسبی بدنه شهرداری جواب این سوال که چرا علاسوند مجدد باشد را پاسخی روشن میدهد.

در پایان امیدواریم هر چه خیر و صلاح شهر باشد آن شود در اتفاق.

 

https://hoorkhabar.ir/620734کپی شد!
140
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.