خدمات پس از فروش در خوزستان بسیار ضعیف است

هورنیوز – علی محمد رحمانی زاده در نشست خبری سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که روز گذشته (۲۷ مردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انجمن حمایت از مصرف کنندگان یک نهاد مردمی است و وظیفه دارد تا شکایات و اعتراضات مردم را بررسی و برای رسیدگی به دستگاه های ذی ربط ارسال کند.

وی با انتقاد از خدمات پس از فروش در استان، عنوان کرد: اگر شرکتی کالایی را وارد استان می کند، باید خدمات پس از فروش و انبار قطعات یدکی آن را در استان دایر کند تا مردم خوزستان در این زمینه با مشکل خدمات پس از فروش مواجه نشوند.

رحمانی زاده گفت: خدمات پس از فروش در خوزستان بسیار ضعیف و باعث ناراحتی مصرف کنندگان شده است و در این زمینه از مردم می خواهیم تا در زمان خرید، به ضمانت نامه کالا و خدمات پس از فروش آن توجه کنند.

رحمانی زاده در خصوص تخلفات نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در استان خاطر نشان کرد: مشکلات فراوانی در این زمینه در خوزستان وجود دارد و چنانچه شهروندی در این خصوص مراجعه کند و شکایت خود را ارائه دهد، قطعا به آن رسیدگی و مساله پیگیری می شود.

https://hoorkhabar.ir/616977کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.