رویکرد لاریجانی در قبال دو فراکسیون ولایت و اعتدال

هورنیوز – غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: آقای لاریجانی به دنبال این است که فراکسیون های مجلس با هم وحدت و اتفاق نظر داشته باشند و علی الخصوص به دنبال ایجاد همگرایی بین دو فراکسیون اعتدال و ولایت است و مترصد این است که شکاف‌ها را کاهش دهد.

وی درباره جلسات متعدد این فراکسیون با رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی با نیت خیرخواهانه به دنبال نزدیکی و یافتن نقاط مشترک و کاهش افتراق و اختلاف بین دو فراکسیون ولایت و اعتدال است و تاکنون هم یک جلسه مشترک بین این دو فراکسیون برگزار کرده و می خواهد فضای تفاهم وفاق ، محبت‌،‌دوستی و همدلی را در مجلس شکل دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه از جمله اصول مشترک همه نمایندگان مجلس است ، افزود: آقای لاریجانی تاکید دارد که اگر فراکسیون اعتدال به دنبال تبعیت از ولایت فقیه است پس صلاح بر این است که همگرایی بیشتری داشته باشند و به دنبال واگرایی نباشند و در واقع ایشان به دنبال این است که مسائل اختلافی را با نگاه پدرانه مرتفع کند.

جعفرزاده یادآور شد :‌تاکید رئیس مجلس این است که اگر مجلس بخواهد در قالب جزایر مستقل حرکت کند ممکن است اختلاف نظر ها مانع از انجام اقدامات بزرگ شود.

وی درباره پیشنهاد خود برای تشکیل شورای عالی فراکسیون ها نیز گفت: آقای لاریجانی با این پیشنهاد موافق است و به دنبال جمع شدن همه فراکسیون ها حول یک محور است تا نیروهای سیاسی مجلس بتوانند هم افزایی داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/616398کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.