تیتر داغ (۳)

قراردادهای-نفتی۲

*قراردادهای نفتی نسخه بزرگ شده کرسنت هستند

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی، در خصوص قراردادهای جدید نفتی گفت: قراردادهای نفتی نسخه بزرگ شده کرسنت هستند از همین رو با دیدن تذکرهای نمایندگان در صحن پارلمان بسیار خوش‌حال و به آینده امیدوار شدم که با تلاش و همکاری جلوی انعقاد چنین قراردادهایی را بگیریم.

۱۳۹۵۰۵۲۴۱۸۵۵۰۰۳۰۴۸۳۸۳۶۷۴

*شکست عبدولی کشتی گیر خوزستانی، مقابل حریف دانمارکی

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی کشیتی گیر خوزستانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ی ۱ بر ۱ ( با توجه به امتیاز آخر کشتی‌گیر دانمارکی پیروز شد. ) مغلوب مارک مادسن دارنده چهار مدال نقره جهان از دانمارک شد.

در صورتی که این کشتی‌گیر دانمارکی  بتواند به فینال این رقابت‌ها صعود کند، عبدولی  برای رسیدن به مدال برنز در مرحله شانس مجدد تلاش خواهد کرد.

۶۱۰۲۶۵_۶۶۷

* آتش سوزی‌های اخیر پالایشگاه‌ها هک سایبری نیست

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به آتش سوزی های اخیر در پتروشیمی ها گفت: ضعف حوزه‌های ایمنی باعث آتش سوزی در این پتروشیمی‌ها شده که وزیر نفت در این زمینه دستورات جدی را صادر کرده است.

وی افزود: باید ساختارهای مقابله با این حوادث در حوزه‌هایی مثل ماهشهر، عسلویه و مناطق نفت خیز خوزستان و اهواز را ایجاد کرد که در کاری مشترک با سازمان پدافند غیر عامل و وزارت نفت باید برای مناطق یاد شده، فرمانده تعیین شود.

غلامرضا-شریعتی-۵

* مدیریت علمی آب به دور از لابی گری سیاسی را می پذیریم

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: هرگز نباید در اکوسیستم ها دخالت کنیم و یا اینکه دست در طبیعت ببریم. نباید آب را به جایی منتقل کنیم که باعث آسیب های زیست محیطی شود.

وی عنوان کرد: مدیریت ملی، علمی، کارشناسانه و به دور از هر لابی گری سیاسی را می پذیریم و غیر از این باشد اصلا پذیرفتنی نیست.

۳۴۷۱۸_۶۰۸-۸۰۰x445

* دوشنبه هشت نقطه استان با دمای ۵۰ و ۵۱درجه

حداکثر دمای هوای روز دوشنبه در ۱۳ نقطه خوزستان ۴۹ تا ۵۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شده به گونه ای که در بستان و شادگان به ۵۱، آبادان، اهواز، امیدیه، بهبهان، رادار اهواز و شوش به ۵۰ و در رامهرمز، شوشتر، ماهشهر، آغاجاری و گتوند به ۴۹ درجه سانتیگراد می رسد.

۱-۶

*آب شرب خوزستان در اولویت اصلی دولت است

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع فعالان بخش خصوصی و مسوولان وزارت نیرو اظهار کرد: قابل قبول نیست که مردم خوزستان احساس کنند آب این استان نسبت به نقاط دیگر کشور از کیفیت پایین تری برخوردار است.

۶۳۵۹۵۲۱۸۴۴۶۷۵۳۰۳۴۰

*مرغ همچنان گران می شود!

قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز ۸۳۰۰ تومان است که در مقایسه با قیمت هفته گذشته به دلیل افزایش نرخ مرغ زنده، ۱٫۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

۴۸۹۹۲۷۳_۵۵۵

*دستگیری دو سارق با ۱۶فقره سرقت در اهواز

کارآگاهان پلیس پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی در ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی فنی کارآگاهی پلیس به ۱۶ فقره سرقت منزل در سطح کلانشهر اهواز اعتراف کردند.

https://hoorkhabar.ir/616060کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.