دست‌نشان: من شهرستانی را قبول نداشتند

 هورنیوز – نادر دست نشان، درباره درخشش تیمش در مسابقات لیگ برتر، نمایش خوب صنعت نفت، حل مشکلاتش با رییس کمیته صیانت از فوتبال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:
باید نتایج خوب را ادامه دهیم
نفت آبادان با توجه به بازیکنان جوانی که دارد سراسر انگیزه است. خدا را شکر که توانستیم شرایطی را به وجچودآوریم که از همین ابتدا امتیاز کسب کنیم اما این موضوع برای ما اهمیتی ندارد بلکه بیش تر به دنبال این هستیم که این نتایج ادامه داشته باشد. بنا براین به ۸ امتیاز خود خیلی اهمیت نمی دهیم.
قرعه سخت
قرعه سختی به ما افتاده بود و همه این را می گفتند اما ما سعی داشتیم به بازیکنان بفهمانیم که این قرعه سخت مهم نیست  زیرا بالاخره باید با همه تیم ها بازی کرد. البته خودمان می دانستیم که بازی های سخت در چند هفته ابتدایی چقدر تاثیر گذار است. در شرایطی قرار گرفتیم که توانستیم این نتایج را رقم بزنیم و برای ادامه این روند به آماده سازی فنی و روحی بیش تری احتیاج داریم.

 

می گفتند دست نشان مربی لیگ برتری نیست

قبل از شروع لیگ برخی می گفتند دست نشان مربی لیگ برتری نیست و نمی تواند موفق باشد. آنهایی که این حرف ها را می زدند تجربه و حافظه خوبی ندارند زیرا یادشان رفته دست نشان در مس کرمان و پگاه رشت چه نتایجی به دست آورد. یادتان است زمانی که من نفت تهران را به لیگ برتر آوردم و اجازه ندادند هدایت آن را بر عهده بگیرم؟ آن زمان حسین فرکی هدایت نفت را بر عهده گرفت که چندین سال از جو فوتبال دور بود اما آمد و همه به او خوش آمد گفتند و تعریف و تمجید کردند. او تهرانی بود و کسی کاری به کارش نداشت اما دیوار ما بچه شهرستانی ها همیشه کوتاه است و کسی هوایمان را ندارد.
به صحبت های غیرفوتبالی اهمیت نمی دهم
اگر دوستان فوتبالی باشند و به مسائل فوتبالی ورود کنند ایرادی ندارد اما برخی دیگر که صحبت های غیر فوتبال می کنند اهمیتی نمی دهیم. هر کسی اختیار دارد هر حرفی که دلش خواست را بر زبان آورد اما شنونده باید عاقل باشد.
علیپور از کارمن رضایت دارد
پس از اینکه هدایت نفت را بر عهده گرفتم حجت الاسلام علیپور را دیدم. هم آقای علیپور من را دوست دارند و هم من ایشان را. او از کار من رضایت دارد و مشکلی با یکدیگر نداریم.
قدر مردم آبادان را باید دانست
مشکلات مالی داشتیم و داریم زیرا وزارت نفت کمکی به ما نمی کند.بدون هیچ امکاناتی پیش می رویم. از مسئولین شهری و منطقه آزاد اروند تشکر می کنم زیرا قول مساعد داده اند تا کمک حال ما باشند.صادقانه بگویم کسی که در آبادان یک ماه زندگی کند می فهمد چرا ما برای تیم مایه می گذاریم. انقدر مردم عاشق در این شهر حضور دارد که فوتبال را جانانه دوست دارند که انسان به وجد می آید.آنها همه مشکلی دارند از گرما گرفته الی آخر اما زمانی که پای حمایت از تیمشان در میان باشد ذره ای کم نمی گذارند.قدر این مردم را باید دانست و به عشقشان بها داد تا برای لحظه ای مشکلات خود را فراموش کنند.
با وجود هوری، اعتمادی امیدوار نباشد
حسن هوری در این مدت بسیار خوب کار کدره و نباید امید داشت که اعتمادی در ترکیب قرار بگیرد اما زمانی که هوری دچار اشتباه شود اعتمادی هم می تواند شانسش را امتحان کند. سعی می کنیم که  هر دو نفر را حفظ کنیم تا دو گلز خوب داشته باشیم.
یک مهاجم تمام کننده می خواهیم
دو بازیکن زیر ۲۳ سال در حال حاضر با ما تمرین می کنند یک جای خالی هم برای سهمیه لیگ برتری داریم که هنوز مشخص نیست چه کسی باشد اما پست او قطعا مهاجم سر زن و تمام کننده است.

 

https://hoorkhabar.ir/615942کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.