بازیکن فولاد از ناقص بودن تیمش گفت؟!

هورنیوز – مهرداد جماعتی ، ابتدا در خصوص تساوی قرمزپوشان اهوازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد، اظهار کرد: بازی خوبی را پشت ‌سر گذاشتیم و اعتقاد دارم روی یک غافلگیری در اوایل بازی گل دریافت کردیم.

 

وی ادامه داد: پس از دریافت گل چندین موقعیت روی دروازه‌بان تیم مشهدی ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. در این چهار بازی ابتدایی لیگ بدشانسی نیز گریبان‌گیر تیم ما شده است و توپ‌های‌مان گل نمی‌شوند.

 

او درخصوص صحیح بودن پنالتی که برای تیمش در این دیدار گرفت نیز گفت: به نظرم پنالتی کاملاً درست بود و مدافع حریف توپ را با دست لمس کرد.

 

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که شاکله تیم در فصل جدید را بازیکنان جوان و بومی تشکیل داده‌اند، افزود: باید به این جوانان زمان داد؛ چنین تیمی نیاز به کار دارد و این گونه نیست که خیلی زود از آن انتظار نتیجه داشته باشیم. اطمینان دارم هر چقدر به این تیم و جوانان آن بیشتر زمان داده شود، بهتر خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: قطعاً در وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شده است، بیشتر کار خواهیم کرد تا تیم تقویت شود و در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

 

جماعتی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که فولاد در فصل گذشته در چهار هفته نخست سه امتیاز کسب کرده بود و در این فصل تاکنون دو امتیاز به دست آورده، این تیم می‌تواند برخلاف فصل گذشته این بار از این وضعیت نجات پیدا کند؟ عنوان کرد: شرایط سال گذشته کاملاً با امسال متفاوت است. سال گذشته پیش از شروع لیگ ما تمام بازیکنان‌مان از جمله بازیکنان خارجی را جذب کرده بودیم و تیم تکمیل بود اما امسال تیم ما ناقص است. بازیکنان خارجی‌مان را هنوز نگرفته‌ایم و تعدادی مصدوم از جمله اسماعیل شریفات، حسین ابراهیمی و بایرامی را در خط حمله داریم و واقعاً با کمبود بازیکن مواجه هستیم. با توجه به این موارد مطمئنم به یاری خدا شرایط در بازی‌های آینده صد درصد بهتر خواهد شد.

 

وی درباره اینکه آیا قبول دارد بازیکنان گذشته این تیم از جمله خودش عبدالله کرمی، یوسف وکیا و اسماعیل شریفات که سه سال پیش با فولاد قهرمان ایران شده بودند، دیگر فروغ گذشته را ندارند؟ اظهار کرد: این موضوع را قبول ندارم؛ چرا که وقتی تیم ناقص باشد، به تمام بازیکنان از لحاظ روحی، روانی و جسمی فشار می‌آید و تمرکز بازیکن نیز در شرایط بازی به هم می‌خورد.

 

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان تصریح کرد: وقتی تیم کامل شود و به تبع آن نتایج بهتر شود، قطعاً کیفیت کار بازیکنان نیز بالاتر می‌رود و بهتر می‌توانند خودشان را نشان دهند. در مجموع شرایط که بهتر شود، نمود آن را در بازیکنان نیز خواهیم دید.

https://hoorkhabar.ir/615889کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.