انتقاد نماینده اهواز در مجلس از شبکه ورزش

هورنیوز – همایون یوسفی با انتقاد از عملکرد شبکه تخصصی ورزش در جریان مسابقات المپیک ۲۰۱۶، گفت: علیرغم آنکه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در حال برگزاری است ولی شبکه ورزش صدا و سیما نتوانسته انتظارات مردم در خصوص کارشناسی بازی‌ها و پوشش مستقیم و به موقع رقابت‌ها را برآورده کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه‌های کارشناسی مناسبی از سوی این شبکه تخصصی اجرا نمی‌شود، اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد چند اقدام قابل تأمل مانند طرح خبر درگذشت مجری صداو سیما و غیره بودیم که نشان‌دهنده عدم تمرکز بر روی پخش برنامه‌ها و توجه به محتوای پخش‌شده از این شبکه است.

وی با بیان اینکه نداشتن برنامه مناسب و بامحتوا موجب شده تا برنامه‌سازان این شبکه به حواشی ورزش بپردازند، ادامه داد: پرداختن به متن ورزش و ارائه برنامه‌های جذاب، انتظار مخاطبان این شبکه تخصصی ورزش بود؛ از این رو مسئولان باید سریعا به رفع مشکلات و کاستی‌ها اقدام کنند.

یوسفی با تاکید بر اینکه بعد از تحولات مدیریتی بوجود آمده در سازمان صدا و سیما همه امیدوار بودند نگاه ویژه‌ای به شبکه‌های تخصصی شود ولی عملکرد کنونی شبکه ورزش این مهم را نشان نمی‌دهد، تصریح کرد: متأسفانه هیچ نوآوری در پخش برنامه‌های این شبکه دیده نمی‌شود و این امر نشان‌دهنده بی‌برنامگی در حوزه برنامه‌سازی در این شبکه تخصصی است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شبکه ورزش صدا و سیما باید با نگاه ویژه به مأموریت ذاتی و تعیین شده‌اش، زمینه تغییر و تحول در برنامه‌های خود را فراهم کند.

 

https://hoorkhabar.ir/615631کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.