امضای سه خوزستانی پای استیضاح فانی/ ایجاد ۸۵۰۰ شغل در مناطق روستایی خوزستان/ تنها ۱۳۰ کیلومتر از آزادراه ها در خوزستان

امضای سه خوزستانی پای استیضاح فانی + عکس

طرح استیضاح علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش که توسط حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار مطرح شده بود، با امضای سه نماینده خوزستانی، تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

اگر نرخ بیکاری خوزستان مانند دیگر استانها بود، آب را مانند نفت ببرید!

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد: اگر نرخ بیکاری خوزستان مانند دیگر استانها بود، آب را مانند نفت ببرید، اما متاسفانه استان خوزستان رتبه دوم نرخ بیکاری را در کشور دارد، استانی که دین خود را به اسلام ادا کرده است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

ایجاد ۸۵۰۰ شغل در مناطق روستایی خوزستان

معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برنامه ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت ها و مناطق روستایی را با ایجاد ۱۷۳ هزار شغل با هزینه ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تعریف کرده که سهم خوزستان ایجاد ۸ هزار و ۵۰۰ شغل با هزینه ۱۶۸ میلیارد تومان است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

صنایع کوچک باعث اشتغال و رونق اقتصادی در جامعه امروز شده اند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: توسعه اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال نیازمند عزم مردمی است زیرا با یک عزم همگانی، شاهد حرکتی جهادی و جهشی خواهیم بود. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

تنها ۱۳۰ کیلومتر از آزادراه ها در خوزستان/ رشد ۵۸ درصدی پروازها در فرودگاه اهواز

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: در خوزستان ۱۴ هزار کیلومتر راه وجود دارد که عمده آن راه روستایی است و سهم خوزستان از آزادراه های کشور تنها ۱۳۰ کیلومتر است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

لزوم عزم همگانی برای افزایش سطح سواد سلامت مردم/ نظارت جدی بر بوفه مدارس در سال تحصیلی جدید

شریفی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید به جِد بحث بهداشتی و تغذیه ای بوفه های مدارس نظارت و پیگیری خواهد شد و در این زمینه هر بوفه ای که نکات بهداشتی و تغذیه ای را رعایت نکند، با حکم قضایی پلمپ خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

چرا مدیران خوزستانی از ابتکار مطالبه ی مردم را ندارند؟!

بخش قابل توجهی از شرایط کنونی محیط زیست خوزستان نیز به مدیران استانی باز می گردد که در هفت سفر ابتکار به خوزستان بجای مطالبه گری به تعریف و تمجید از وی پرداخته و از او بابت سفر به استان تقدیر کرده اند. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

تا مشخص شدن علت فوت بیماران دیالیزی پیگیر خواهیم بود/ارائه گزارش اولیه حادثه بیمارستان سینا به مجلس

دو تن از نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین نشست با وزارت بهداشت در راستای پیگیری حادثه بیمارستان سینای کارون به نکاتی اشاره کرده اند. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

افتتاح نخستین طرح گازرسانی فشرده در اندیمشک

نخستین طرح گازرسانی صنعت گاز کشور به روش فشرده (CNG) با حضور معاون وزیر نفت و استاندار خوزستان در شهر بیدروبه اندیمشک به بهره‌برداری رسید. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

زمان ثبت نام و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

مدیرکل انتخابات وزارت کشور از مشخص شدن زمان ثبت‌نام و تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/615516کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.