هور کیوسک (۲)

۱۹۴۶۵۲۸

*خوزستان، کمترین سهم واحدهای مسکن مهر را دارد

روزنامه اطلاعات امروز در مطلبی به افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان های مختلف کشور همزمان با هفته دولت خبر داد و نوشت: براساس آمار منتشر شده از سوی دفتر مسکن مهر شرکت عمران شهرهای جدید، همزمان با هفته دولت ۲۴هزار و ۴۴۶ واحد مسکن مهر در ۱۶ شهر جدید کشور افتتاح خواهد شد.

در ادامه این خبر آمده است: بیشترین آمار افتتاح مربوط به شهر جدید پرند با ۸هزار و ۳۹۰ واحد و کمترین آن مربوط به ۹۶واحد به شهر شیرین شهر در خوزستان اعلام شده است.

۲۲۷۴۶۳_۵۵۹

*از «معتاد‌‌‌ د‌‌‌زد‌‌‌ی» تا محافظه‌کاری د‌‌‌ر اعلام نتایج پیمایش ملی اعتیاد‌‌‌

روز نامه تعادل با اشاره به اینکه عده ای از اعتیاد مصرف کنندگان به نفع خود سوء استفاده می کنند، نوشت: مراکز ترک اعتیاد‌‌‌، کمپ‌ها و پزشکانی که د‌‌‌ر این زمینه فعالیت می‌کنند‌‌‌، هر کد‌‌‌ام روشی را برای ترک اعتیاد‌‌‌ ارائه می‌کنند‌‌‌ گاه د‌‌‌رست و گاه غلط تنها با هد‌‌‌ف کسب د‌‌‌رآمد.

‌‌‌تعادل می نویسد: عطاری‌ها نیز از قافله ترک اعتیاد‌‌‌ عقب نماند‌‌‌ه و به تجویز د‌‌‌اروهای گیاهی برای ترک اعتیاد‌‌‌ آن هم با تضمین صد‌‌‌ د‌‌‌رصد‌‌‌ی مشغول اند‌‌‌؛ شبکه‌های ماهوارهای نیز سهم خود‌‌‌ را د‌‌‌ر این راه ایفا کرد‌‌‌ه و با تبلیغ انواع د‌‌‌اروهای خود‌‌‌ساخته مشکلات معتاد‌‌‌ان را د‌‌‌وچند‌‌‌ان می‌کنند‌‌‌.

a58d6450-2ecc-4dca-8fe0-ceabc1e30e1a

*تازه ترین نمونه از احترام به پاسپورت ایرانی!

روزنامه کیهان نیز در ادامه انتقادات خود به دولت این بار میزان اعتبار پاسپورت های ایرانی را بررسی کرده و در مطلبی نوشته است: در حالی که سفارتخانه‌های اروپایی برخوردهای توهین‌آمیزی با درخواست‌کنندگان روادید دارند، مسئولان وزارت خارجه به جای برخورد با این سفارتخانه‌ها‌، از مردم می‌خواهند به این کشورها سفر نکنند!

دولت یازدهم با شعار برگرداندن اعتبار و احترام به پاسپورت ایرانی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری، بر سر کار آمد و حتی رئیس‌جمهور روحانی در این مورد گفته بود: “من عزت و غرور ملی ایرانیان را بازخواهم گرداند”.

pc129c8a42e4ecf210aa998f8b5bdee668_0.564287001298279766_taknaz_ir

*جای خالی قانون وقانونمندی در رانندگی ایرانی‌ها

روزنامه تفاهم هم در گزارشی به مسئله معضلات رانندگی در ایران می پردازد و می نویسد: جامعه شناسان براین باورند که برای فهم قانونمندی و میزان التزام مردم یک جامعه به قانون در خیابان ها و نحوه ی رانندگی مردم را تماشا کنیم.

هر روز خبرهایی از تصادفات رانندگی می خوانیم و می شنویم. فرقی نمی کند شمال ایران باشد که اتوبوسی با ۴۰ سرنشین تصادف کند و ۲۵ سرنشین آن در دم جان دهند و یا تصادف مرگبار پراید باشد که هر ۴ سرنشین آن کشته شوند . گاهی اوقات حساسیت ها درباره آن برانگیخته می شود و گاهی اوقات بی خیال از کنار این مسایل و حوادث عبور می کنیم!

IMG09464202

۲۴هزار تماشاگر در کنسرت ناگفته ها

*روزنامه شرق نیز در تازه ترین شماره خود به پدر و پسری هنرمند پرداخت و نوشت: ۶اجرا، ۲۴هزار تماشاگر در کنسرتی که شهرام و حافظ ناظری ارا کرده اند.

آرمان در ادامه و پس از اشاره به جزئیات یکی از کنسرت های ” ناگفته ها” از شور مردم برای تمدید کنسرت های این گروه خبر می دهد.

pic-8012-1437386876

آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور از امروز

*روزنامه ایران به سخنان رئیس سازمان سنجش کشور درخصوص انتخاب رشته اشاره کرده و می نویسد: تمام داوطلبان کنکور مجاز به انتخاب رشته هستند و می توانند براساس رتبه خود رشته مورد نظر را انتخاب کنند.

۷۱۹۰۳-۲۱۵۱۸۸-۱۳۹۷۲۸۳۲۱۳

نگاه بدبینانه به دعوت نشدن دو لژیونر

*روزنامه ایران ورزشی هم در مطلبی می نویسد:لیست ۲۵ نفره دعوت به تیم ملی درحالی بسته شد که نام دو تن از لژیونرهای ایران یعنی خسرو حیدری و بختیار رحمانی در آن دیده نمی شود.

این روزنامه در ادامه به مصدومیت های خسرو حیدری و بازی نه چندان خوب رحمانی اشاره و این عوامل را بی نتیجه به انتخاب سر مربی نمی داند.

c_سخنان-عجیب-علم-الهدی-در-تضاد-با-بیانات-اخیر-رهبری-beroztarin-com-0

مشهد کیش نیست

*روزنامه افکار در ادامه این تیتر، اظهارات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را منتشر کرده و می نویسد: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت که مشهد شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی و یا تفریحی را درآن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیراتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.

۱۳۱۶۲۶

این شعار که اگر برجام نبود جنگ می شد، یک شوخی است

*روزنامه شاخه سبز به سخنان یکی از نمایندگان مجلس پرداخته و در همین خصوص نوشت: حسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به عدم تحقق وعده های دولت در دوران پسابرجام و اظهارات اخیر رییس جمهوری گفت: این اظهارات بیشتر به یک شوخی شبیه است؛ ما همین چند سال پیش شاهد بودیم که دشمنان علیه ما آرایش نظامی می گرفتنداما چیزی که باعث شد دست از پا خطا نکنند مؤلفه های قدرت ما بود.

https://hoorkhabar.ir/615342کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.