اگر باهوش‌تر بودیم گل‌های بیشتری می‌زدیم

 هورنیوز – نادر دست‌نشان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت:‌از خوشحالی مردم آبادان که تیم شهرشان را عاشقانه مورد حمایت قرار می‌دهند خوشحالم. تمام زحماتی که بچه‌ها می‌کشند به عشق مردم آبادان و خوزستان است.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و امسال هم با خریدها و تغییراتی که داده است تیمی با تجربه و تاکتیکی را در اختیار دارد که فیزیکی و قدرتی بازی می‌کند. قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودیم که کار سختی خواهیم داشت اما خوشبختانه آنقدر بچه‌ها عاشقانه برای تیم و مردم آبادان تلاش می‌کنند که امروز بزرگی سپاهان را در سایه نگه داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانستیم سپاهان نمی‌تواند به پشت دفاع ما بیاید اینکه در بازی گذشته پیروزی ما در سایه بزرگی استقلال و تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی محو شد و کسی توانایی‌های ما را ندید و بیشتر ضعف استقلال به چشم آمد کار ما را سخت کرده بود اما امروز از بچه‌ها خواستیم آن موفقیت را تکرار کنند که نشان دادند جوانان با انگیزه و فداکار ما می‌توانند بزرگی را آغاز کنند.

دست‌نشان افزود: امروز سپاهان کمترین موقعیت و شرایط گلزنی را داشت با توجه به حضور خوب هوری فکر کنم سپاهان تنها یک موقعیت گلزنی کامل داشت و سایر موقعیت‌هایشان ارسال از جناحین بود که توسط دفاع و دروازه‌بان ما کنترل شد.

وی خاطرنشان کرد: موفق شدیم از فضاهایی که برای ما ایجاد می‌شود استفاده کنیم نیمه اول کمی دیر باور کردیم که توانایی پیروزی مقابل سپاهان را داشتیم. جناحین ما کمتر در حمله شرکت می‌کردند اما در نیمه دوم آزاد و رها شدند و موفق شدیم فشار بیاورم و گل بسیار زیبایی زدیم. اگر با هوش‌تر بودیم می‌توانستیم یکی ۲ گل دیگر هم به ثمر برسانیم واقعاً از زحمات بچه‌ها که عاشقانه بازی کردند تشکر می‌کنم.

https://hoorkhabar.ir/615329کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.