توقف خانگی استقلال خوزستان/سپاهان حریف آبادان نشد

به گزارش هورنیوز در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (پنجشنبه) دو دیدار به‌صورت همزمان برگزار شد که خلاصه ای از این دیدارها را مشاهده میکنید:

* صنعت نفت آبادان یک – سپاهان اصفهان صفر
گل‌ها: 
محمد شادکام (۵۴)

۸۲۱۸۴۹۴۲-۷۰۹۳۱۵۳۸

دست‌نشان با قرار دادن همزمان رضا نوروزی، میلاد جهانی و محمد شادکام در ترکیب اصلی، تیمش را با یک ترکیب تهاجمی به میدان فرستاد و اضافه شدن حاج‌صفی و طالب ریکانی به ترکیب اصلی سپاهان هم نشان می‌داد که عبدالله ویسی از این بازی سه امتیاز را می‌خواهد اما دیدار دو تیم برنده هفته سوم در حالی برگزار شد که زمین چمن استادیوم تختی آبادان شرایط چندان مساعدی نداشت و همین موضوع روی کیفیت کار بازی صنعت‌نفت و سپاهان اثر گذار بود.

در نیمه اول دروازه‌های دو تیم چند بار تهدید شد که هیچ کدام از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد. ضربات شادکام و نوروزی برای صنعت‌نفت و دو ضربه از طالب ریکانی و رسول نویدکیا برای سپاهان از جمله موقعیت‌های گلزنی دو تیم در نیمه اول بودند که بی‌ثمر ماندند و این نیمه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم، تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل ادامه یافت و بعد از اینکه حسن هوری در دقیقه ۵۰ موفق به دفع حمله خطرناک بازیکنان سپاهان شد، محمد شادکام در دقیقه ۵۴ اولین گل خانگی زردپوشان در لیگ شانزدهم را به ثمر رساند تا شادی را به سکوهای استادیوم تختی آبادان بیاورد.

عبدالله ویسی بعد از گل صنعت‌نفت دست به تغییراتی در تیمش زد تا گل خورده را جبران کند. بازیکنان صنعت‌نفت هم که با حمایت تماشاگران خودی روحیه بالایی گرفته بودند، روی ضدحملات در صدد رسیدن به گل دوم بودند اما تلاش یاران دو تیم در دقایق پایانی با گل همراه نشد و بازی با تک گل شادکام به سود صنعت‌نفت خاتمه یافت.

حواشی بازی

* هواداران صنعت‌نفت از یک ساعت مانده به آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند و در هوای گرم آبادان به تشویق بازیکنان این تیم ‌پرداختند.
*رسول نویدکیا و طالب ریکانی که سابقه بازی در صنعت‎نفت را داشته‎اند، به سمت نیمکت نفت رفته و از آن‎ها رخصت گرفتند.
* احسان حاج‌صفی بعد از صدور مجوز بازی‌اش در این مسابقه به میدان رفت.
* در اواخر نیمه اول بعد از اینکه یک بازیکن صنعت‌نفت روی زمین افتاد و سپاهانی‌ها توپ را به خارج نزدند، بین بازیکنان دو تیم مشاجره لفظی پیش آمد.
* هواداران صنعت‌نفت در آخرین دقیقه از نیمه اول نسبت به تصمیم داور در اعلام ضربه ایستگاهی به‌سود تیم سپاهان معترض شدند و شعارهایی علیه وی سر دادند.
* آبادانی‌ها بعد از سوت پایان مسابقه به تشویق بی‌امان بازیکنان و مربیان این تیم پرداختند و از آن‌ها بابت کسب پیروزی تشکر کردند.

مصاحبه پس از بازی با دست نشان

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی گفت: خوشحالم چون مردم آبادان خوشحال هستند. این بچه ها تمرینات خود را خوب در زمین اجرا کردند. سپاهان تیم بزرگ و پرافتخاری است. آنها با تغییراتی که در تیمش داشته، تیم قدرتمندی است. ما پیش بینی کرده بودیم که کار سختی داریم اما خوشبختانه آنقدر بازیکنان عاشقانه برای تیمشان بازی کردند که بزرگی سپاهان را در زمین ندیدیم.

* استقلال خوزستان ۲ – نفت تهران ۲
گل‌ها:
 علی‌اصغر عاشوری (۳۶) و حسن بیت سعید (۷۵) برای استقلال خوزستان و ایمان مبعلی (۲۰) و محمد قاضی (۸۰) برای نفت تهران

۱۳۷۵۳۰

همچنین در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران هر دو تیم به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت دادند.

استقلال خوزستان بعد از شکست مقابل سپاهان در یک بازی خانگی به مصاف نفت تهران رفت. استقلالی‌ها که این بار دانیال ماهینی و علی‌اصغر عاشوری را در ترکیب اصلی داشتند، بعد از سپری شدن ۲۲ دقیقه از نیمه نخست دروازه خود را در پی یک ضربه ایستگاهی توسط ایمان مبعلی گشوده دیدند و بعد از دریافت گل برای جبران نتیجه دست به تلاش زدند تا بالاخره با ضربه زیبای عاشوری به گل مساوی رسیدند و نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

استقلال خوزستان در نیمه دوم تهاجمی‌تر از تیم میهمان ظاهر شد و برای رسیدن به گل پیروزی در این بازی خانگی تلاش کرد که حاصل این حملات گل دقیقه ۷۵ حسن بیت‌سعید بود و این بازیکن موفق شد دروازه نفت تهران را باز کند تا استقلالی‌ها برای اولین بار در این بازی از حریف پیش بیفتند. این گل اما شش دقیقه بعد پاسخ داده شد و کرنر ارسالی ایمان مبعلی با ضربه محمد قاضی دومین گل نفتی‌ها را رقم زد تا بازی مساوی شود و دو تیم با تساوی به کارشان پایان دهند.

حواشی بازی

* برخلاف اولین بازی خانگی استقلال خوزستان، این بازی با استقبال چندانی از سوی تماشاگران مواجه نشد و کمتر از هزار نفر به استادیوم آمدند.
* پیمان شیرزادی، رحیم زهیوی و مهدی مومنی به سمت نیمکت نفت رفتند و از آن‌ها رخصت گرفتند.
* مهدی زبیدی مهاجم استقلال خوزستان با سپری کردن دوران مصدومیت در فهرست ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت و در نیمه دوم به میدان رفت.
* ایمان مبعلی بعد از گشودن دروازه تیم سابقش خوشحالی نکرد.
* ایمان مبعلی و احمد آل‌نعمه دو خوزستانی حاضر در ترکیب اصلی نفت تهران بودند. عباس بوعذار، عیسی آل‌کثیر و مجتبی حقدوست هم در فهرست ۱۸ نفره این تیم قرار داشتند که بوعذار در نیمه دوم برای نفت به میدان رفت.

مصاحبه پس از بازی با پورموسوی

سید سیروس پورموسوی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی ۳۰ دقیقه ابتدایی آنطور که باید ظاهر نشدیم و این عامل سبب شد ما گل اول را دریافت کنیم. به نظرم بهترین بازیکن میدان این دیدار دروازه‌بان تیم حریف بود و مستحق پیروزی بودیم.

https://hoorkhabar.ir/615314کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.