برابر نفت تهران با انگیزه خاصی بازی می‌کنیم

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار کرد: فردا روز سختی برای ما خواهد بود، چرا که می‌خواهیم نشان دهیم شکست مقابل سپاهان یک اتفاق بود.

 

وی ادامه داد: با جدیتی که بازیکنانم در چند روز اخیر در تمرینات نشان داده‌اند، به دنبال کسب دومین پیروزی‌مان هستیم تا همچنان در کورس مدعیان باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تمام تلاشمان این است که حداکثر امتیاز بازی‌های خانگی را کسب کنیم. ما سه بازی گذشته نفت تهران را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مصدومیت گودرز داودی به دنبال جذب گلر دیگری هستید؟ گفت: با دو گزینه داخلی و خارجی صحبت کرده‌ایم ولی اولویت ما با گلر داخلی است و فکر می‌کنیم تا شنبه، یکشنبه وضعیت‌شان مشخص شود.

 

پورموسوی در پاسخ به سوال دیگری به نظرتان تعداد گل‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌اید مربوط به از دست دادن خسوس و کولی‌بالی نمی‌شود؟ عنوان کرد: در هر صورت کولی‌بالی یک بازیکن خیلی خوب و یکی از ارکان اصلی دفاع ما بود. سال گذشته دفاع تیمی‌مان خوب بود و با توجه به تغییراتی که برای فصل جدید داشتیم باید سعی کنیم روی این موضوع کار کنیم.

 

وی درخصوص آشنایی‌اش به تفکرات علی دایی، سرمربی نفت تهران نیز گفت: این تیم در هر سه بازی یک سبک را دنبال کرده است و پرس از جلو را هم به خوبی انجام می‌دهد که ما هم برای این کارشان برنامه داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم برزیلی‌تان از تیم جدا شده است یا خیر؟ عنوان کرد: او یک مشکل شخصی داشت و اجازه گرفت تا به کشورش برود. البته اگر امید سینگ فسخ قرارداد کند او به ایران برمی‌گردد در غیر این صورت نمی‌توانیم از این مهاجم خارجی استفاده کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند بازی‌ای که داشته‌ایم بازیکنانم نشان داده‌اند که دوست دارند بازی خوب و زیبایی را انجام دهند و باید بگویم برابر سپاهان مستحق شکست نبودیم ولی در دیدار فردا برابر نفت تهران با انرژی و انگیزه خاصی بازی می‌کنیم.

 

علی دایی سرمربی نفت تهران با توجه به این که پروازشان ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از تهران به اهواز بود به این نشست خبری نرسید.

https://hoorkhabar.ir/615053کپی شد!
114
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.