تدارک آل سعود برای جنگ نیابتی علیه ایران

هورنیوز – در همان ایام رهبر انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین (ع) فرمودند : « بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی مسؤولان سفیه منطقه درصدد هستند جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند.»

عربستان با تبدیل کنسولگری خود در اربیل به ستاد پشتیبانی و هماهنگی گروه‌های ضدانقلاب، عملا فاز اول جنگ نیابتی علیه ایران را کلید زد. در این ارتباط مصطفی هجری پس از جلسات مکرر در کنسولگری عربستان، سال ۹۵ را سال اقدام مسلحانه علیه ایران خواند و متعاقب آن، گروهک دموکرات پس از دو دهه، در ۴ تیر ماه ۹۵ اقدامات تروریستی علیه ایران از سر گرفت.

وارد ساختن منافقین به جنگ نیابتی علیه ایران، ناظر بر آغاز فاز دوم این جنگ است. نشست اخیر منافقین در پاریس با حضور ترکی فیصل در همین راستا ارزیابی می‌گردد. اخیرا پایگاه خبری اسکای پرس عراق اعلام نمود؛ عربستان با هماهنگی اقلیم کردستان، اقدام به افتتاح دفاتر منافقین در اربیل نموده است.

اخیرا پایگاه خبری-تحلیلی گلوبال ریسرچ از مهندسی آمریکا و عربستان برای بحران علیه ایران خبر داد. به اذعان این پایگاه آمریکایی، جنگ نیابتی در مناطق مرزی، اقدامات تروریستی در داخل ایران و انجام انقلاب رنگی، محورهای مهندسی بحران علیه ایران است.

https://hoorkhabar.ir/613660کپی شد!
122
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.