طرح تحول نظام سلامت در خوزستان در حد یک مُسکن بوده است

هورنیوز – علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درخصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان خوزستان اظهار کرد: باید این طرح در استان ارزیابی شود تا بتوان درخصوص ناکارآمدی آن صحبت کرد.

وی با انتقاد از کمبود تخت های بیمارستانی در استان، افزود: درحال حاضر نسبت تخت های بیمارستان به بیماران استان با یک رشد ناچیز به ۱٫۷ رسیده است درحالیکه دست کم باید به نسبت ۲٫۵ برسد.

ساری به شرایط نامساعد بیمارستان سینا اشاره و یادآور شد: وضعیت زایشگاه بیمارستان سینا اصلا در شأن مردم نیست و قرار بود امکاناتی مانند سی تی اسکن در این بیمارستان تجهیز شود.

وی اقدامات صورت گرفته در طرح تحول نظام سلامت در خوزستان را یک مُسکن دانست و خاطر نشان کرد: انتظار می رود مجموع دانشگاه علوم پزشکی اهواز تلاش های بیشتری انجام دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر بهداشت باید برای رفع نواقص شخصا اقدام کند، گفت: خوزستان دارای ظرفیت های کافی و سرمایه فراوان است و باید از این منابع برای رفاه مردم استفاده کرد.

وی به سوء مدیریت در بیمارستان ها اشاره و توضیح داد: آقای ایدنی باید جلوی سوء مدیریت های این حوزه مانند احتکار دارو در بیمارستان ها و واگذاری داروخانه به بخش خصوصی را بگیرد.

 

 

https://hoorkhabar.ir/613252کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.