شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آحاد مردم تعلق دارد

به گزارش هورنیوز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت های شورای تبلیغات اسلامی بسیار به حوزه کاری اصحاب رسانه نزدیک است چراکه هر دو برای اعتلای فرهنگ جامعه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه شورا در نخستین روزهای انقلاب به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد ، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرد.

حجت الاسلام سپهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشتند مأموریت، پیشینه و لزوم وجود ای شورا را تأیید کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درخصوص اهداف تأسیس شورا توضیح داد: شورا با هدف ساماندهی، برنامه ریزی برای تأمین محتوا و رفراندوم های سیاسی شکل گرفت از همین رو نتایج و خروجی کار شورای تبلیغات اسلامی بسیار برای نهاد انقلاب مهم است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان پرهیز از هرگونه نگاه قومی و سیاسی را سرلوحه کار این شورا عنوان کرد و گفت: شورا به تمام اقشار و قومیت های مردم متعلق است از همین رو این شورا براساس سیاست های ابلاغی خود همواره از حمایت و جانبداری از گروه و دسته جات سیاسی و قومیتی پرهیز می کند.

وی افزود:در سطح کشور بالغ بر ۶۰۰ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وجود دارد که بیشتر فعالیت آن توسط مردم و به صورت داوطلبانه انجام می شود.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه فعالیت های شورا به بزرگداشت ایام مهم انقلاب مرتبط است، یادآور شد:بزرگداشت ایام الله دهه فجر، روز قدس، ارتحال امام خمینی(ره)، ۱۳ آبام، ۷ تیر از وظایف ما است.

وی افزود: تأمین خوراک فکری جلسات، تهیه و عرضه کمک های معنوی، ساماندهی دسته های دولتی و ساماندهی حضور و مشارکت مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت می گیرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر انقلابی بودن اشعار و سخنرانی های مراسمات تأکید کرد و ادامه داد: از هرگونه نقد سازنده در راستای اعتلای اهداف این شورا به ویژه از سوی اصحاب رسانه استقبال می کنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/613138کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.