رونمایی از بازسازی و تجهیز مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز با حضور استاندار خوزستان

هورنیوز – آیین رونمایی از بازسازی و تجهیز مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، جواد کاظمی نسب (الباجی) نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، دکتر سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه، دکتر آرزومند رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، جمعی از مسئولان شهری، مسئولان واحدهای ستادی و…پنجشنبه ۳۱ تیرماه، برگزار شد.

مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در این مراسم هزینه بازسازی و تجهیز مرکز آموزش بهورزی را بالغ بر دو میلیارد و صد و هفتاد و چهار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: به منظور آموزش و تربیت دانش آموزان بهورزی جهت استقرار در خانه های بهداشت روستایی، این مرکز با بهترین امکانات تجهیز شده است.

۳۹۰۰ad94-727f-4983-9a02-111b0351253f_20160721_212132

وی سالن کنفرانس مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات سمعی – بصری، کلاس درس، اتاق کار عملی (پراتیک)، خانه بهداشت آموزشی، کتابخانه، خوابگاه دانش آموزی و… را از واحد های موجود در مرکز آموزش بهورزی غرب اهواز برشمرد.

دکتر سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان، در طول بازدید استاندار و هیئت همراه  از مرکز آموزش بهورزی، به بیان فرایند جذب بهورز، نقش بهورزان، وظایف مربیان، تحلیل برخی شاخصهای بهداشتی، چالشها و مشکلات بهداشتی موجود در کل استان، پرداخت.

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز از ثبت اطلاعات بهداشتی در سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) در راستای استقرار پرونده الکترونیک سلامت به عنوان خدمتی نوین و ارزشمند یاد کرد و افزود: علیرغم تمام تلاشها و بسیج کارکنان بهداشت برای ثبت اطلاعات در سامانه، به دلیل فراهم نبودن زیرساختهای مخابراتی در برخی مناطق، این روند به دشواری پیش می رود.

ایدنی ابراز امیدواری کرد: با توجه مسئولان به رفع این مشکل، روند استقرار پرونده سلامت در کل استان خوزستان، تسهیل و تسریع گردد.

۴۶۷۶f521-6cdc-4700-8d6e-216bd894e371_20160721_213003

همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم ضمن بیان دیدگاه دولت تدبیر و امید به بخش سلامت و لزوم استمرار برنامه تحول نظام سلامت، گفت: بخش بهداشت با ارائه عادلانه خدمات سلامت به همه اقشار مردم و بویژه مردم حاشیه نشین، برای من اهمیت ویژه ای دارد و اینکه امروز اینجا هستم، بدلیل همین اهمیتی است که برای موضوع  قائلم.

وی در ادامه، ضمن اعلام رضایت از تجهیزات و فضای فیزیکی مرکز آموزش بهورزی و اقدامات شایسته مرکز بهداشت غرب اهواز در راستای برنامه تحول نظام سلامت، ابراز امیدواری کرد: خدمات نیز با بالاترین کیفیت ارائه گردد.

https://hoorkhabar.ir/611456کپی شد!
268
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.