سرمایه ام به دلیل کوتاهی ماموران سازمان برق به باد رفت/ حالا من مانده ام و خاکستری که حاصل چندین سال تلاشم بود!

این تنها گوشه ای کوچک از درد و دل مغازه داری است که اتصال کابل های برق مغازه اش را به آتش کشاند تا از آن پس هر روز بجای رفتن به سرکار در سازمان برق اهواز بدنبال گرفتن خسارت باشد.

 

بهنام پور وطن صاحب مغازه خسارت دیده به هورنیوز گفت: سال پیش جمعی از ساکنان کوی نیروی اهواز به سازمان توزیع برق رفته و از پایین بودن کابل برق ۳۵۰۰ وات و عبور آن از نرده های ساختمان ما شکایت کردند اما هیچ کس پاسخ روشنی نداد.

 

وی افزود: در ۲۲ خردادماه امسال پایه برق آتش گرفت و کابل فشار قوی روی کابل فشار ضعیف افتاد که در نتیجه آن مغازه بنده به طور کامل سوخت و به چند خانه نیز خسارت وارد شد.

 

پوروطن با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی برگه ای درخصوص علت وقوع حادثه به من داد افزود: نامه را به سازمان توزیع برق بردم و آنها نیز با قبول تقصیر خود، قول پرداخت خسارت را دادند اما اکنون پس از گذشت بیش از یکماه از عدم اعتبار این سازمان سخن می گویند.

 

وی تصریح کرد: قبل آتش سوزی برای انتقال هر پایه تقاضای ۷۰۰ هزار تومان کردند اما بعد از وقوع این آتش سوزی تمام کابل های فشار قوی رد شده بین نرده ها را خارج کردند.

 

این مغازه دار در پایان یادآور شد: تمام سرمایه من این مغازه و اجناس آن بود که در نتیجه سوء مدیریت مسئولان سازمان برق از بین رفت و اکنون هیچ کس پاسخگو نیست.

 

تلاش هورنیوز برای تماس با مدیران سازمان توزیع برق اهواز درخصوص دریافت پاسخ آنها در چنین مواردی بی نتیجه ماند اما آنچه در این میان باید مورد توجه قرار گیرد لزوم مشتری مداری سازمان هایی مانند توزیع برق است که با کوچکترین تخلفی از سوی مشترکان آنها را جریمه و یا حتی تا قطع برق مشترکان هم پیش می روند اما در زمانی که بعلت سهل انگاری کارکنانش سرمایه زندگی یک شهروند در تلی از خاکستر نابود می شود پاسخ او را با بخشنامه و ابلاغیه های نامعلوم می دهند.

https://hoorkhabar.ir/611208کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.