هدف از تأسیس مدرسه بسکتبال ارتقای این رشته در خوزستان است

به گزارش هورنیوز ؛ حامد حدادی در آیین افتتاح مدرسه بسکتبال خود در مجموعه ورزشی تختی اظهار کرد: در زمان افتتاح این مدرسه بسیاری از تأسیس آن در اهواز متعجب شدند و گفتند چرا بجای اهواز در تهران چنین مدرسه ای دایر نمی شود؟ و یا امکان حضور از شهرستان های دیگر در این مدرسه وجود دارد؟

وی با بیان اینکه قصد من کمک به بسکتبالیست های سطوح پایه استان و شهرم است افزود: امیدوارم با کمک تمام مربیانی که در این مدرسه حضور دارند،این راه را ادامه دهیم.

این بسکتبالیست مطرح کشور ارتقای رشته بسکتبال استان را نیازمند حمایت مردم، استانداری و هیأت بسکتبال استان دانست و تصریح کرد: این مدرسه قرار است در تمام طول سال دایر باشد و فقط مختص تابستان نیست.

وی افزود: امیدوارم این راه را با قدرت هر چه تمام‌تر ادامه دهیم تا در آینده ای نزدیک چند بازیکن خوب از خوزستان را به تیم ‌ملی معرفی کنیم.

گفتنی است عصر روز پنج شنبه مدرسه بسکتبال حامد حدادی با حضور فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اوشین ساهاکیان، شهرام پرنیاک رییس هیئت بسکتبال خوزستان و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این رشته در مجموعه ورزشی تختی اهواز، مدرسه بسکتبال حدادی افتتاح شد.

 

 

https://hoorkhabar.ir/610000کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.