حمایت تمام قد از شریعتی استاندار خوزستان

به گزارش هورنیوز و به رسم هرساله جمعی از سران بختیاری و فعالان سیاسی اجتماعی، عصر پنجشنبه (۱۷ تیرماه) در حسینیه شهدای شمخانی برای تبریک عید سعید فطر به دیدار دریابان شمخانی رفتند.

 

در این میان مهران یاوری بعنوان نماینده جمع حاضر بختیاریها گفت: ضمن تشکر از دولت تدبیر و امید به جهت انتصاب دکتر شریعتی بعنوان استاندار استان خوزستان که به حق و شایسته بود، به عرضتان برسانم، در تمامی نشست ها و جلساتی که با احزاب و اقوام داشتیم شما و آقا محسن رضایی و دیگر دوستانتان را افتخار استان خود می دانیم. زیرا شما این جایگاه را باتلاش و مشقت به دست آورده اید و مردم خوزستان و کشور هم این مسئله را می دانند و قبول دارند.

۲۰۱۶-۰۷-۰۸_۵-۲۰-۵۰

وی ادامه داد: سردار محسن رضایی ملی است و ما مردم خوزستان به مرکز نشینان ثابت کردیم که ما چیزی از استانهای دیگر کمتر نداریم. چرا هر دولت که مستقر می شود از استانی خاص ۵ یا ۶ وزیر دارد، ولی در صورتیکه ما ۷۰ تا ۷۵ درصد از درآمد مملکت را تامین میکنیم و این حق مسلم ماست، اما اینچنین نیست.

 

یاوری در بخشی دیگر افزود: امام (ره) نیز بارها بیان نمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است. آیا امروزه نوبت آن نرسیده کمی دولت دین خود را به خوزستان با این مشکلات و معضلات بیکاری و… ادا نماید؟

 

مهران یاوری اظهار کرد: آقای شمخانی باتوجه به اینکه دنیای اینترنت و فضاهای مجازی فراگیر شده است و دشمنان ما درپی سوء استفاده و توطئه هستند تا به این استان ضربه بزنند، توصیه می شود به مرکز نشینان بگوئید باید بیش از پیش هشیار باشند، زیرا استان خوزستان دارای اقشار و اقوام مختلف می باشد و در یک مسئله ی مهمی همچون انتقال آب کارون که هویت همه خوزستانی هاست کمی حوصله به خرج دهند و به فکر چاره ای دیگر باشند.

۲۰۱۶-۰۷-۰۸_۵-۲۲-۰۵

مهران یاوری عنوان کرد: درست است که همه منافع ملی است ولی باید در بخش تولید بیشتر از خوزستانیها در این استان استفاده شود و عواید آن به استان هم باز گردد. مثلاً شما مشاهده می کنید در شرکت تراکتورسازی تبریز هیچ خوزستانی منافعی ندارد.

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: ما همه باید با اتحاد و همبستگی از استاندار خوزستان حمایت کنیم تا بتوانیم به رشد و توسعه دست پیدا نمائیم و دست دشمنان نظام را از این استان کوتاه کنیم.

۲۰۱۶-۰۷-۰۸_۵-۱۹-۰۷

وی در پایان گفت: ما از حضرتعالی خواستاریم از دکتر شریعتی جوان و پر انرژی که بیشتر برنامه هایش در جهت توسعه و رشد استان است و از قرار معلوم قصد استفاده از تمامی نخبگان و طیف های مختلف سیاسی در خوزستان را دارد حمایت ویژه کنید و بحث همدلی بین اقوام و اقشار و حتی احزاب را شکل دهیم و نهادینه کنیم. و از شما می خواهیم بعنوان نماینده خوزستان از سران نظام بخواهید بحث اشتغال استان خوزستان را در اولویت قرار دهند.

۲۰۱۶-۰۷-۰۸_۵-۲۳-۱۲

 

 مشکل از عدم اشتغال کافیست

در پایان این جلسه دریابان شمخانی ضمن تبریک عید سعید فطر و پایان یک ماه بندگی در پاسخ به سخنان یاوری اظهار کرد: عشایر لر، بختیاری، عرب و … و روحانیت معزز همه بر این اتفاق نظر دارند که مشکل استان خوزستان که باعث عدم توسعه گردیده عمدتاً اشتغال است.

 

وی افزود: همه معضلات اجتماعی استان از قبیل فقر، حاشیه نشینی، طلاق، مواد مخدر و… ناشی از بیکاریست و اگر همه باهم تلاش کنیم در کنار یکدیگر میتوانیم این معضل را حل نمائیم.

 

شمخانی در مورد اتحاد اقوام عنوان کرد: بدترین حالت این است که در خود دچار اختلاف شویم و نتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم. که انشاالله هیچ زمانی اینگونه نباشد.

 

 وی در پایان گفت: با توجه به اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب امسال سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل است بایستی دست در دست هم بدهیم و مشکلات استان خوزستان را حل نمائیم.

۲۰۱۶-۰۷-۰۸_۵-۲۴-۵۳

https://hoorkhabar.ir/608687کپی شد!
709
۲
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • ص_م زنده باد خوزستان ___پاینده باد ایل بختیاری
  • روح اله خلیلی بنازم به برادر بزرگوارمان جناب آقای مهندس مهران یاوری بابت ایجاد اتحاد در بین اقوام بختیاری و عرب و همچنین تلاش جهت بیکاری جوانان. واقعا دست مریزاد
منتشر شده۲