حماسه ۵۰ درجه ای اهوازی ها در روز قدس/ ۱۲ سرلشکر ایرانی/ ترخیص خودروهای توقیفی

توزیع افطاری با گرفتن اثر انگشت!/ از بازتاب رسانه ای تا عذرخواهی کمیته امداد + تصاویر

جای تعجب دارد که مسئولان کمیته امداد یک شهرستان در ازای دریافت یک وعده افطاری از آنان رسید و امضاء دریافت می کنند. (جزئیات بیشتر)

 

مردم خوزستان پس از گذشت ۲۰ سال هنوز شیرینی سفر رهبری به استان را نچشیدند

آیت الله فرحانی اظهار کرد: ۲۰ سال است که از سفر رهبر انقلاب به استان خوزستان می گذرد اما تاکنون مردم شیرینی میوه این سفر را نچشیدند، در این ۲۰ سال ۵ دولت آمده است اما کار صورت نگرفته است. (جزئیات بیشتر)

 

گزارش تصویری/ حماسه ۵۰ درجه ای اهوازی ها در روز قدس

 راهپیمایی روز قدس صبح امروز باحضور پرشور مردم روزه دار اهوازی در گرمای شدید همزمان با سراسر کشور برگزار شد. (جزئیات بیشتر)

 

با ۱۲ سرلشکر ایرانی آشنا شوید + عکس

از جمع ١٢ سرلشکر فعلی نیروهای مسلح ایران، سه نفر ارتشی، هشت نفر سپاهی و «سیدحسن فیروزآبادی» بسیجی محسوب می‌شوند. (جزئیات بیشتر)

 

ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی خوزستان

محمدرضا سردار اسحاقی اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر تمام خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که منع قضایی نداشته باشند تا ۱۰ روز ترخیص می شوند. (جزئیات بیشتر)

 

سیاست انقلابی ملت ایران اسرائیل را زمین گیر کرده است

 انقلاب امام خمینی (ره) و سیاست انقلابی ملت ایران اسرائیل را زمین گیر کرده است و آنها را در موضع انفعال قرار داده است. (جزئیات بیشتر)

 

پیگیری مشکلات شهر کوت عبدالله و شهرستان کارون با حضور استاندار خوزستان

رئیس شورای شهر کوت عبدالله عنوان کرد: نشست ارائه و بررسی مشکلات شر کوت عبدالله با حضور مسئولان این شهر در دفتر استاندار خوزستان برگزار شد. (جزئیات بیشتر)

 

جوک؛ سامورایی کوچک در راه ایران

 خودرویی که قصد معرفی آن را داریم یک مینی کراس اور با نام جوک (تلفظ جووک و نه جُک) است که یکی از محصولات محبوب نیسان در سراسر جهان به شمار می‌رود. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/607593کپی شد!
150
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.