پیام تبریک مریم ابریشم کار به استاندار جدید

با سلام و احترام

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و عالی ترین مقام دولت تدبیر و امید در استان ولایت مدار خوزستان را به شما و مردم غیور و شهیدپرور این استان صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

 

استان خوزستان از دیرباز تا کنون مهد پرورش بزرگمردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به اسلام و ایران عزیز در مبارزه با استکبار و استعمار و رشد و تعالی فرهنگ و عرفان اسلامی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز با سابقه مدیریتی درخشان بعنوان سکاندار استان، حق مسلم مردم ولایتمدار و با فرهنگ خوزستانی است و انشاءالله با تعهد و کارآمدی جنابعالی و تکیه بر سوابق و تجاری که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.

 

اینجانب بعنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت سربلندی، سلامتی و توفیق روز افزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصا مردم شریف استان خوزستان همانطور که تا کنون در تمامی مسئولیت های محموله داشته اید، از در گاه خداوند متعال مسالت می نماییم . همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار سابق خوزستان صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمایم .

 

 والعاقبه للمتقین

دکتر مریم ابریشم کار سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز

https://hoorkhabar.ir/604762کپی شد!
111
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • امیر بن عباس انتصاب شایسته و به جای دکتر غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار خوزستان راصمیمانه به ایشان تبریک می گویم امیدوارم ثمره خیر برای استان باشند. مهندس بن عباس دانشگاه علوم پزسکی اهواز
منتشر شده۱