خودکشی زن ۴۰ ساله در اهواز ناکام ماند

به گزارش هورنیوز از روابط عمومی آتش نشانی اهواز؛ آتش نشانان متشکل از یک تیم امداد و نجات زمینی و یک تیم امداد و نجات آبی به محل حادثه که پل شهید دقایقی(میدان نخل به کیانپارس) گزارش شده بود ، شتافتند.

تیم امداد آبی با متشکل از غواصان و تمامی تجهیزات در محل مستقر گردید ولی تیم امداد خشکی به دلیل ترافیک فراوان که متاسفانه حاصل توقف خودرو های عبوری جهت تماشا بر روی پل صورت گرفته بود ، متوقف شد.

فرمانده تیم عملیاتی و ۲ تن از آتش نشانان بدون فوت وقت با حمل تجهیزات پیش بینی شده و مورد نیاز با دویدن بی وقفه خود را به شخص مورد نظر که یک خانم حدودا ۴۰ ساله و از اختلالات روانی رنج می برد رسانیدند .

با توجه به اینکه خانم مورد نظر هر لحظه خود را به سمت پرتگاه نزدیک می کرد گفتگو و قرار گرفتن در شرایط مناسب ، همزمان با هماهنگی تیم غواصان مستقر در رودخانه در یک حرکت هماهنگ شده ، فرمانده و یک آتش نشان از دو سمت به طرف فرد مذکور که در حال پرت نمودن خود به رودخانه بود ، پرش نموده و از دو ناحیه بدن ، وی را مهار و کنترل نمودند و از سقوط ۱۰۰% وی جلوگیری به عمل آوردند.

این سرعت عمل و کسب نتیجه عالی آتش نشانان ، حاضرین را که تعداد آنها بسیار زیاد بود به وجد آورده و تا دقایقی با دست زدن و تشویق ، این حرکت آتش نشانان را مورد تقدیر خویش قرار دادند.

پس از عادی شدن شرایط آتش نشانان این خانم را جهت کنترل پزشکی و طی نمودن روال قانونی در اختیار اورژانس و پلیس مستقر در محل قرار دادند.

از شهروندان گرامی استدعا داریم در زمان بروز حوادث ، از توقف و تجمع بی جا جدا خودداری نمایند و مسیر را برای عبور و حضور نیروهای امدادی باز نگه دارند.

حضور به موقع در محل حوادث عامل موثری در کاهش خسارات جانی و مالی می باشد.

لازم به ذکر است در زمان خودکشی در ملاعام حضور شهروندان به عنوان تماشاچی میتواند محرک و عاملی برای عملی ساختن ایده خودکشی توسط فرد خودکشی کننده باشد.

https://hoorkhabar.ir/604198کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.