خواب جدید برای خوزستان/ اینبار یک گزینه تند؟!

به گزارش هورنیوز – در حالی که برخی منابع خبری در تهران، از احتمال معرفی محمود زمانی قمی استاندار فعلی مرکزی بعنوان استاندار خوزستان حکایت می کند که وی در استان مرکزی نیز با مخالفت جدی نیروهای ارزشی و انقلابی روبرو شده است.
زمانی قمی که در دولت اصلاحات هم مسئولیت داشته در دولت روحانی به عنوان استاندار مرکزی منصوب شده و از نزدیکان رئیس دولت اصلاحات است که مواضع تند سیاسی دارد بگونه ای که در هنگام معرفی وی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حاضر به حضور در مراسم معارفه وی نشد و حتی پس از معارفه هم وی را به حضور نپذیرفته بود.

 

در حالی که استان خوزستان شرایط خاص خود را دارد و مردم انتظار دارند یک نیروی معتدل و بی حاشیه بعنوان استاندار منصوب شود معلوم نیست چرا دولت بدنبال گزینه های کاملا سیاسی غیربومی آنهم با مواضع تند می رود. ضمن اینکه جای این سوال باقی است که آیا در خوزستان قحط الرجال است که از اقصی و نقاط ایران گزینه معرفی و به دولت فراخوانده می شوند؟
تردیدی نیست که چنین اقدامی از سوی دولت با واکنش نیروهای ارزشی روبرو خواهد شد و فضای سیاسی استان را دچار آسیب خواهد کرد بویژه آنکه نمایندگان استان در مجلس هم بر انتصاب استاندار بومی تاکید کرده اند.
متاسفانه گفته می شود برخی نیروهای سیاسی استان هم بدنبال انتصاب این عضو ارشد حزب اعتماد ملی هستند که دبیرکل آن در حصر به سر می برد. برخی افراد بدنبال انتصاب گزینه ای غیربومی و نزدیک به مشارکت هستند تا بتوانند منویات سیاسی خود را در خوزستان به اتکای حمایت مرکزنشینان به پیش ببرند.

https://hoorkhabar.ir/604094کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.