دستگیری شرور سابقه دار در دزفول

هورنیوز – یکی از اشرار سابقه دار که سابقه چندین عمل مجرمانه را در کارنامه داشت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

علی الهامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام زور گیری در مناطق مختلف شهرستان برخورد فوری با عوامل این نا امنی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: پس از آغاز تحقیقات و برسی های مورد نیاز عامل این فعل مجرمانه، که یکی از اشرار سابقه دار منطقه بود در کمترین زمان ممکن، شناسایی شد.

وی گفت: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری دستگیری این متهم در اولویت کاری نیروی انتظامی شهرستان و برخورد قانونی با عوامل نا امنی در دزفول قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام گرفته، یکی از اشرار سابقه دار منطقه شناسایی و در عملیات شبانه نیروی انتظامی دزفول  در محدوده کلانتری ۱۴ این شهرستان دستگیر شد.

وی افزود: وی پیش از دستگیری، چندین سابقه زور گیری با قمه و خسارت بر اموال شهروندان را در سابقه داشت که پس از دستگیری مطابق با مواد قانونی با وی برخورد شد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول اظهار کرد: از این فرد پس از دستگیری، چندین قبضه قمه نیز کشف و ضبط شده است که این اموال نیز در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

وی افزود: نیروی انتظامی دزفول با جدیت با تمام متخلفان برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه فرصت خودنمایی برای ارتکاب جرائم و ایجاد ناامنی را به متخلفان نخواهد داد.

https://hoorkhabar.ir/604069کپی شد!
35
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.