فرهاد دارابی: خدمات شهردار اهواز را ارج می نهیم

به گزارش هورنیوز ، نشست پیش از افطار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شهردار اهواز و جمعی از مسئولین استانی شب گذشته در سالن جلسات گیت بوستان برگزار گردید. باتوجه به فعالیت های مختلف شهردار اهواز فرهاد دارابی مدیر شرکت ساب در مورد عملکرد شهردار اهواز به خبرنگار ما گفت: بنده به نوبه خود از خدمات ارزنده ی شهردار اهواز قدردانی و تشکر میکنیم و به عنوان یک شهروند اهوازی شاهد کارهای عمرانی فرهنگی و ارزنده ی وی در طول مدت سه سال گذشته بوده ام.

 

دارابی افزود: آنانکه زحمات بی شائبه سید خلف موسوی را قدر نمی دانند، کمی بی انصافی می کنند که خود از این موضوع متاثرم.

 

مدیر عامل هلدینگ بین المللی شرکت ساب خوزستان گفت: متاسفانه شاهدیم برخی افراد بواسطه ی سهم خواهی و یا حزبی نگری این خدمات ارزنده را تحت شعاع قرار داده اند که انتظار می رود مسائل اجرایی شهر و فعالیتهای سیاسی و… را از هم تمیز دهیم، چون به وضوح می بینیم واقعا شهر اهواز همچون یک کارگاه ساختمانی در حال تکامل و پیشرفت است.
وی افزود: ما به عنوان خانواده ی بخش خصوصی و بی طرف خدمات این شهردار خدوم را ارج  می نهیم و امیدواریم خداوند به ایشان توفیق هرچه بیشتر داده تا کلان شهر شهید پرور اهواز به جایگاه واقعی خود برسد.
دارابی در پایان از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورا ی اسلامی و شورای شهر خواست از شهردار خدوم و مردم دار حمایت کنند و نگذارند عده ای از روی غرض خدمات این مدیر کارکشته را مورد حمله قرار داده و کم ارزش جلوه دهند.

https://hoorkhabar.ir/604042کپی شد!
395
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.