مردم خوزستان از نمایندگان انتظار دارند

به گزارش هورنیوز ، وضعیت نامطلوب جوی استان خوزستان سالهاست که باعث شیوع بیماریهایی خاص گشته و مردم این خطه با انتخاب ۱۵ نماینده تازه نفس دیگر، از مجمع ۱۸ نفره خواهان پیگیری و ریشه کنی این معضل توسط این تازه واردان شده و نشان دادند با نمایندگانی که برای منافعشان تلاش نکرده اند تعارف ندارند. از این رو با گذشت چند روز از گشایش و آغاز به کار مجلس، نمایندگان استان خوزستان در کشمکش کمیسیونها بسیار ضعیف ظاهر شده بصورتی که اکثر آنها از وجود لابیهای مجلس و عوامل بیرونی نزد رسانه شکایت کرده اند!

 

با توجه به شعارهای انتخاباتی ایشان که اولویت آنها نیز برطرف نمودن گرد و خاک، بیکاری و… بوده، انتظار میرود به وعده های خود عمل نمایند و بتوانند بیش از پیش سطح رایزنی خود را در مجلس ارتقا دهند و این مشکلات را از میان بردارند.

در همین زمینه و اعتراض به وضعیت جوی استان جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو به خانه ملت اظهاراتی را داشته که خواندن خالی از لطف نیست.

 

  • وی گفت: گرد و خاک دارای دو منبع داخلی و خارجی است بنابراین یکی از منابع داخلی گرد و غبار برگرفته از خشک شدن تالاب هاست.

 

  • راهکار رفع گرد و غبار در اهواز باید عواملی همچون مالچ پاشی، درختکاری، برگرداندن منابع آبی به تالاب ها و مناطقی که در گذشته دارای منابع آبی بوده است در دستور کار قرار گیرد.

 

  • متاسفانه گرد و غبار در استان خوزستان مشکلات تنفسی برای شهروندان ایجاد کرده است و در کل بسیاری از امور از جمله اقتصادی و کشاورزی را مختل نموده است و این در حالیست که حتی شاهد فرار سرمایه ها در این مناطق بوده ایم، زیرا سرمایه گذران خارجی در این آلودگی تمایلی برای سرمایه گذاری  در خوزستان را ندارند.

 

https://hoorkhabar.ir/604035کپی شد!
48
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.