اعلام نارضایتی نمایندگان خوزستان از مجلس ادامه دارد/ لابیگران در انتخاب افراد دخالت دارند؟!

به گزارش هورنیوز درحالی که پس از انتخابات هیات‌ رئیسه مجلس دهم، بحث درباره انتخاب اعضا و هیات‌ رئیسه کمیسیون‌ های تخصصی به یکی از مهمترین مشغله‌های نمایندگان در روزهای اخیر تبدیل شده است، نمایندگان استان خوزستان از روابط پشت پرده و اعمال فشار برخی افراد از بیرون مجلس در موضوع ذکر شده می گویند.

جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث‌های جناحی و سیاسی و همچنین روابط دوستانه و پشت پرده جای معیارهایی که در قانون تعیین شده را گرفته است.

وی افزود: بنابر آیین‌نامه داخلی مجلس، تخصص، تجربه و تحصیلات به‌عنوان معیار حضور نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی درنظر گرفته شده است و امروز شاهد بودیم که هر کسی که رابطه بهتری با روسای شعب و هیات‌رئیسه داشت، موفق شد در کمیسیون موردنظر خود حضور یابد و دیگران از این مهم بازماندند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده‌ای با مدرک دکتری انرژی موفق به حضور در کمیسیون انرژی نشده و خیلی ها که این تخصص ها را ندارند در میان اعضای این کمیسیون قرار گرفته اند.(ایلنا)

به گزارش هورنیوز، امروز در گفتگوی دیگری هدایت الله خادمی از شیوه انتخاب اعضا و روئسای کمیسیون ها انتقاد کرد و همچنین افزود که اکثر افرادی که به پشتوانه لابی گران خارج از مجلس می خواهند به این مهم نائل آیند موفق نمی شوند.

https://hoorkhabar.ir/603659کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.