تعطیلی سینما نفت ابادان

هورنیوز – مدیر وقت روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: ما مدت‌ هاست که به فکر خریداری دستگاه دیجیتال برای سینما هستیم و مقدمات اولیه برای این کار هم انجام شده است، برای خریداری، باید این طرح را به مناقصه می ‌گذاشتیم تا پیمانکاری بتواند با هزینه مورد نیاز، عملیات خریداری، نصب و راه‌اندازی سیستم دیجیتال را به طور کامل برای سینما انجام دهد.

فرشید خائیز ادامه داد: به درخواست اداره خدمات اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان مبنی بر اینکه سینما نفت باید همگام با سایر سینماها فیلم‌های روز را نمایش داده و تبدیل به یک سینمای دیجیتال شود، اقدام به تامین مالی برای خریداری دستگاه کردیم.

وی افزود: این سینما متعلق به همه شهر و منطقه ماست و باید هر چه زودتر آن را از بحرانی که در آن گرفتار شده، خارج کنیم. اما مسئله مهمی که ما مدتی است با آن روبه‌ رو هستیم مسئله محدودیت منابع مالی است که با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی که تمام سازمان های دولتی باید در پیش بگیرند، این محدودیت ها اجتناب‌ناپذیر است.

خائیز افزود: نمی توانیم زمان مشخصی را برای اتمام این فرایند اعلام کنیم چرا که با ارائه قیمت جدید از سوی فروشنده، نمی دانیم که تامین مبلغ اضافه شده چقدر طول می کشد و اینکه اصلا چه زمانی با تخصیص این مبلغ موافقت می شود اما به محض تامین اعتبار، در کمترین فرصت اقدام به خریداری و راهاندازی این سیستم خواهیم کرد تا سینمای قدیمی و بی همتای شهرمان را هر چه سریع تر از این بحران خارج کرده و بار دیگر شاهد تردد شهروندان عزیزمان به سینما برای تماشای فیلم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

https://hoorkhabar.ir/603417کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.