حاصل ۳۰ سال خدمت کارگر یک ماه در جیب مدیران خاص؟!

هورنیوز نماینده مردم دزفول در مجلس دهم، با بیان اینکه حاصل ۳۰ سال کار صادقانه کارگر یک ماهه در جیب برخی مدیران خاص ظلم بزرگی به مردم است، گفت: مجلس دهم پیگیر میزان دریافتی مدیران خاص است.

نماینده مردم دزفول در مجلس دهم، با بیان اینکه حاصل ۳۰ سال کار صادقانه کارگر یک ماهه در جیب برخی مدیران خاص ظلم بزرگی به مردم است، گفت: مجلس دهم پیگیر میزان دریافتی مدیران خاص است.

 

عباس پاپی زاده با اشاره به انتشار تصویر فیش حقوقی ۲۳۴ میلیونی در برخی شبکه های اجتماعی، گفت: فیش های حقوقی میلیون دیگر پنهان نمانده و با روشنگری مجلس دست مدیران متخلفان رو خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پرداخت حقوق ۲۳۴ میلیونی به یکی از مدیران با زحمات ۳۰ ساله کارگر هم برابری نمی کند، افزود: کجای قانون به این نابرابری اشاره شده است؟

ذره بین مجلس بر روی فیش های حقوقی نجومی

وی با بیان اینکه مجلس از کنار فیش حقوق های میلیونی افراد خاص به راحتی نمی گذرد، تصریح کرد: برای روشنگری در این موضوع و همچنین احقاق حقوق مردم تحقیق و تفحص از میزتن دریافتی مدیران در دتسور کار مجلس دهم قرار دارد.

پاپی زاده با تاکید بر اینکه در حال حاضر پرداخت حقوق کارگران با موانع بسیاری مواجه است، گفت: اکنون که نرخ تورم در تعیین حقوق کارگران و کارمندان مدنظر قرار نمی گیرد باید بدانیم شرایط زندگی برای قشر وسیعی از اعضای جامعه سخت شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه نباید فیش های حقوقی بالا و به دور از عدالت داشته باشیم، افزود: مجلس با حساسیت بالا به این موضوع ورود خواهد داشت و هیچ لایه پنهانی از این پس در این مورد باقی نخواهد گذاشت.

بسیاری از فیش های حقوقی نجومی هنوز رو نشده است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه انتشار فیش حقوقی ۲۳۴ میلیونی یکی از مدیران به انتهای خط چنین تخلفاتی منجر نمی شود، گفت: بسیاری از این چنین حقوق های نجومی هنوز افشا نشده اند.

گفتی است؛ دستور ویژه رئیس مجلس در خصوص پیگیری موضوع حقوق های نجومی را شاهد هستیم.

https://hoorkhabar.ir/603018کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.