ابلاغ قانون کاهش اعضای شورای شهر/ انتصاب استاندار خوزستان شاید وقتی دیگر!!/ طرح تعطیلی جمعه و شنبه

خوزستان، استانی نیست که تحمل آزمون و خطا داشته باشد/ نباید کسی سرکار بیاید که استان را نشناسد

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد: ان شاالله استاندار لایق، دلسوز نه سیاست زده و کسی که مسائل جناحی را بر مصالح استان ترجیح ندهد، در خوزستان سر کار بیاید. (جزئیات بیشتر)

 

قانون کاهش اعضای شوراهای شهر ابلاغ شد + جزئیات

رئیس جمهوری قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد. (جزئیات بیشتر)

 

خودروهای اروندی حق مردم خوزستان است/ اشتغال دغدغه اصلی نمایندگان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با تاکید بر حق مردم در استفاده از خودروهای با کفیت گفت: خودروهای پلاک اروندی کار خوبی بود و حق مردم خوزستان است. (جزئیات بیشتر)

 

از «منطقه ای که در سوله مدیریت می شود» تا «انتقاد از قوم هراسی»

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به نقش نظارتی شورا عنوان کرد: عملکرد شورا در خصوص نظارت بر شهرداری منطقه ۶ ضعیف بوده است. (جزئیات بیشتر)

 

انتصاب استاندار خوزستان شاید وقتی دیگر!!

صبح سه شنبه محمد باقر نوبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به این سئوال که نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به انتخاب استاندار بومی تاکید دارند و چرا تاکنون استاندار این استان معرفی نشده است؟ افزود: این مساله حسب مسئولیت وزیر کشور پیگیری می‌شود و در فرصت مناسب فرد شایسته‌ای را منصوب خواهند کرد. (جزئیات بیشتر)

 

علاسوند از رایزنی در سطح کشور برای مدیریت بهتر شهرداری اهواز خبر داد

وظایفی که رهبر انقلاب در این خصوص به شهرداری ها واگذار کردند، در راستای موضوع مدیریت یکپارچه و واحد شهری است که آینده خوبی برای شهرها خواهد داشت. (جزئیات بیشتر)

 

جناب دکتر روحانی، خوزستانی ها را دریابید

یک فعال سیاسی خوزستانی گفت: جا دارد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز تشکر نمود که تا این لحظه گزینه هاى بومى را به عنوان حائز شرایط استاندار شدن به دولت اعلام نمودند. (جزئیات بیشتر)

 

ارائه طرح تعطیلی جمعه و شنبه به دولت

 کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران قصد دارد پیشنهاد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه را در شورای گفت‌وگو به دولت ارائه کند. (جزئیات بیشتر)

 

حقوق ۲۳۴ میلیونی یک کارمند!

یکی از مدیران بانک رفاه (یکی از زیرمجموعه‌های تأمین اجتماعی مربوط به اسفندماه سال ۹۴) نشان از دستمزد ۲۳۴ میلیون تومانی دارد که حدودا معادل دستمزد ۳۰۰ کارگر حداقل دستمزد بگیر است. (جزئیات بیشتر)

 

https://hoorkhabar.ir/602623کپی شد!
126
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.