عده ایی از نفرات این شورا وامدار برخی نمایندگان آبادان هستند؟!

هورنیوز – دکتر محمود رضا شیرازی که بیش از پنج سال و نیم شهردار آبادان بود، امروز با ۱۰ رای موافقی که اعضاء شورای شهر آبادان به استیضاح او دادند رسما تبدیل شد به شهردار سابق آبادان شد.

وی در مصاحبه ایی از سختی ها، مشکلات و لحظات تلخ و شیرین خدمتش بعنوان شهردار ی آبادان گفت.

شهردار سابق آبادان در خصوص شورای شهر چهارم این شهر اظهار کرد: متاسفانه سیاسی ترین شورای شهری که تاکنون دیده ام شورای اسلامی شهر آبادان است.

وی خاطر نشان کرد: عده ایی از نفرات این شورا که وامدار برخی نمایندگان آبادان بوده و هستند از بدو شروع بکار خود هر شش ماه یک بار طرح سئوال یا یک تنش راه می انداختند و اگر مدیریت بحران من نبود شهر خیلی زودتر از اینها به کما می رفت.

شیرازی گفت: متاسفانه برخی بدلیل اینکه می دانستند در رقابتهای انتخاباتی مجلس دهم خواست و اقبال مردم آبادان با بنده است یک سناریوی بسیار زشتی را نوشتند و با عدم قبول استعفای من از شهرداری آبادان، من را از دست یابی به حقوق قانونی خودم محروم کردند. و اصرار بر شهردار ماندم داشتند. ولی امروز شاهد استیضاح من به سفارش همان افراد بیرونی هستیم.
 
وی افزود: به هر حال من بعنوان یک سرباز این نظام مقدس تابع قانون و تابع جایگاه حقوقی شورای شهر هستم و برای شهردار جدید، شورای اسلامی شهر و همشهریانم آرزوی بهترین ها را دارم. ای کاش یک شهردار توانمند، با برنامه برای آبادان انتخاب شود تا پروژه سازندگی را که من و همکارانم در شهرداری آبادان آغاز کردیم و انصافا با شتاب خوب به جلو راندیم،  همچنان به حرکت خود ادامه دهد.
منبع شوشان

 

https://hoorkhabar.ir/602504کپی شد!
176
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.