خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از محمدعلی کلی

هورنیوز- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار صادرکنندگان و روسای تشکل‌های صادراتی کشور، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان هدیه، لطف و رحمت خداوند به بشر است که صرفاً مخصوصاً مسلمانان نیست، بلکه در همه‌ی ادیان آسمانی وجود دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ماه رمضان را فرصتی مناسب برای اجتناب از بدی‌ها و تقویت تقوی الهی دانست و افزود: این ماه بهترین فرصت برای تقرّب و نزدیکی به خداوند و خودسازی معنوی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین به تأثیرگذاری ونفوذ قهرمانان مردمی در افکار عمومی به ویژه جوانان همچون مرحوم جهان پهلوان تختی، پوریای ولی و … اشاره کرد و در فرازی از سخنان خود با توجه به گستردگی خبر درگذشت قهرمان مسلمان بوکس جهان محمدعلی کلی گفت: وی عجوبه‌ای در تاریخ ورزش دنیا بود که قهرمانی‌اش او را نامدار و روحیات و شخصیت انسان‌مدار، او را محبوب دل‌ها کرده است.

وی به ذکر خاطره‌ای از مرحوم کلی پرداخت و گفت: روزی از او پرسیدم، چگونه مسلمان شدید؟ و او پاسخ داد: نکات مثبتی در دین اسلام دیدم که در ادیان دیگر ندیده بودم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین با تبریک و ابراز خرسندی از راه‌یابی تیم ملی والیبال کشورمان به المپیک ۲۰۱۶، گفت: امیدواریم این‌گونه موفقیت‌ها در همه میادین ورزشی شامل حال ورزشکاران در سطح ملی شود.

 

https://hoorkhabar.ir/601753کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.