جلوی رواج رمالی و دعانویسی در اهواز گرفته شود

هورنیوز- حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در اولین شورای پیشگیری استان، اظهار کرد: این پدیده به‌گونه‌ای رواج یافته است که گاهی به اعمال خلاف شرع و اقدامات ضد عفت عمومی منجر می‌گردد.

وی ادامه ‌داد:‌ ترویج افکار گروه‌های تکفیری و فرقه‌های ضاله و نوظهور، ترویج فساد و بی‌بند و باری، شکل‌گیری و توسعه برخی گروه‌های مجازی مخرب در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از عملکرد ضعیف دستگاه‌های فرهنگی است که به تولید جرائم می‌انجامد.

امانت بهبهانی از افزایش دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان اهواز خبر داد و گفت: این دوربین‌ها که کاربردهای مختلفی دارند ابتدا به‌منظور پیشگیری از وقوع جرائم و سپس برای کشف آن‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

وی بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی هنوز به صورت سنتی عمل می‌کنند در حالی‌که برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی باید باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و به‌روز شدن وسایل ارتباط جمعی باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بر ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به جوانان متقاضی ازدواج تاکید کرد و گفت:‌ نرخ طلاق در استان خوزستان طی سال‌های گذشته با کاهش روبه‌رو بوده است اما این روند کاهشی هنوز مطلوب نیست.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/600710کپی شد!
41
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.