رفاه کارت ۱۰۰ میلیونی برای فرهنگیان خوزستان

به گزارش هورنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان؛ معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش استان از تخصیص رفاه کارت ۱۰۰ میلیون ریالی برای خدمات خرید اقساط کالا و لوازم خانگی به فرهنگیان رسمی و پیمانی استان خوزستان خبر داد.

سیروس خدادادی گفت: وزارت آموزش وپرورش از طریق شرکت سرمایه گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان وابسته به صندوق ذخیره نسبت به انعقاد قرارداد وتوافق نامه با فروشگاههای زنجیره ای رفاه منعقد کرده است تا در قالب رفاه کارت،خدمات فروش اقساط کالا و لوازم خانگی به فرهنگیان شاغل رسمی وپیمانی ارائه شود.

وی تأکید کرد: ثبت نام فرهنگیان در این طرح اختیاری است و توصیه می شود افراد متقاضی با آگاهی کامل از شرایط ونحوه ارائه خدمات ، وضعیت حقوق و توان باز پرداخت اقساط ، نسبت به اخذ رفاه کارت اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ دوازدهم خردادماه فرصت دارند فرم ها و درخواستهای خود را به تعاون و رفاه ادارات محل خدمت تحویل دهند.

خدادادی افزود: مدت خرید و اعتبار رفاه کارت ۱۰۰میلیون ریالی  ۴سال است که طی ۱۰ قسط مساوی و بدون کارمزد از حقوق افراد کسر می شود.

https://hoorkhabar.ir/600690کپی شد!
109
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.