برآورده شدن آروزی کودکان سرطانی در اهواز/ آمار مصرف قلیان در میان زنان/ ممکن است همین فردا سیل بیاید؟!

۵ کودک سرطانی در اهواز به آرزوی خود رسیدند + تصاویر

روز جمعه (۷ خردادماه) با هماهنگی هایی که با سایر دستگاه انجام شده بود، برنامه ای برای تحقق آروزی این کودکان با حضور جمعی زیادی از مردم برگزار شد. (جزئیات بیشتر)


لطفاً با جان و مال مردم بازی نکنید/ شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر، بیش از ۱۰ متر به زیر سیلاب می‌رفتند/ ممکن است همین فردا سیل بیاید؟!

یک کارشناس سدسازی گفت: باتوجه به اینکه فروردین ۹۴ که در سال‌های خشک قرار داشتیم، سیلی بزرگ با دبی لحظه ای ۶ هزار مترمکعب در حوضه میانی رودخانه کارون رخ داد و اگر سد گتوند نبود، مردمی که در اهواز و آبادان بدون اطلاع از بروز این سیل، تعطیلات عید را می گذراندند متحمل خسارت‌های بسیارسنگینی در حد فاجعه‌ی ملی می‌شدند؟! (جزئیات بیشتر)


دولت چه حقی دارد که استانهای دیگر را حتی به قیمت ویرانه شدن خوزستان، آباد کند

آیت اللخ حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز عنوان کرد: مردم خوزستان چه گناهی کردند، که ۲۳ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کردند و امروز باید آب کشاورزی آنها به استانهای دیگر منتقل شود. (جزئیات بیشتر)


سران عشایر مانند دیگر مسئولین، پیگیر مشکلات مردم هستند

متاسفانه اکثر جوانان عشایر استان از مشکل بیکاری رنج می برند و در این خصوص جلساتی با مسئولین داشتیم و قول هایی در این زمینه داده اند که امیدواریم رسیدگی شود. (جزئیات بیشتر)


مصرف قلیان در زنان ۲/۵ برابر مردان است/ راه اندازی ۲۳ مرکز ترک سیگار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: متاسفانه رشد مصرف قلیان در خانم ها ۲٫۵ برابر بیشتر از مردان است. (جزئیات بیشتر)


در استانهای دیگر برای افراد بومی اولویت قائل هستند اما، در خوزستان متاسفانه اینگونه نیست؟!

یک فعال بخش خصوصی در گفتگو با هورنیوز عنوان کرد: قطعاً با تقویت تولید کننده بومی، می توان به اشتغالزایی در استان کمک کنیم و کارگاهای فعلی را با افراد بیشتر و وسعت بالاتر توسعه بدهیم. (جزئیات بیشتر)


عباس؛ پلیس نوجوان اهوازی که از میان ما رفت + تصاویر

عباس عبدالهی صبح روز چهارشنبه پس از سالها درگیری با بیماری سرطان و البته پس از تحقق تنها آروزیش، به دیار باقی شتافت. (جزئیات بیشتر)


بیمار روانی در اهواز پدرش را زنده به آتش کشید

همان موقع مأموران قصد ورود به خانه را داشتند اما با مشاهده شعله‌های آتش امدادگران آتش‌نشانی را به محل حادثه فراخواندند. پس از خاموش شدن آتش مأموران وارد خانه شدند که در یکی از اتاق‌ها جسد سوخته مرد ۸۵ ساله را پیدا کردند.دقایقی بعد هم عامل جنایت دستگیر شد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/600635کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.