وظیفه ایرانی‌ها کمک به بازسازی خرمشهر است

هورنیوز- در همین ارتباط حجت‌الاسلام امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران رمز موفقیت و پیروزی خرمشهر و لبنان را مقاومت دانست و با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به احیای خطه خرمشهر و آبادان گفت: امروز وظیفه تهران و ما تهرانی‌ها و ایرانی‌ها این است که در بازسازی خرمشهر و آبادان کمک کنیم تا شاید بتوانیم بخش ناچیزی از ایثار مردم شهیدپرور این خطه آسمانی را جبران کنیم.

امرودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی مقاومت خرمشهر و آبادان با بیان اینکه در ایام هفته مقاومت از المان و نمای تندیس باشکوه شهدا، در کنار مزار شهدای گمنام، رونمایی شد، گفت: نشست ویژه دیگری در قالب جوانان، بانوان خرمشهری برگزار شد و همچنین نشست ویژه شب هنری تحت هنر خرمشهر و آبادان در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود. ‌نشست روحانیت و خرمشهر به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های هفته مقاومت است که در این روزها برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در هفته مقاومت برنامه‌های نمایشی برای عموم مردم برگزار شد که ازجمله آنها نمایشگاهی در گذر صدر بود.

  • دیدار شهردار تهران با ایتام خرمشهر

شهردار تهران روز جمعه گذشته با ایتام و نیازمندان خرمشهر در باغ موزه دفاع‌مقدس دیدار کرد. در این ملاقات ایتام و نیازمندان خرمشهر به طرح مشکلات اقتصادی و وضعیت نابسامان خرمشهر پرداختند. به‌گفته علی حاجوی، دبیر ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام‌رضا(ع)، ‌شهردار تهران در پاسخ به درخواست‌های مطروحه تأکید کرد باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای بازسازی خرمشهر و بهبود وضعیت معیشت شهروندان آن استفاده کرد، اما اینکه به‌عنوان شهردار تهران بخواهد ظرفیت‌های تهران را در‌اختیار خرمشهر بگذارد از نظر شرعی امکان‌پذیر نیست.

هفته فرهنگی خرمشهر و آبادان از تاریخ ٣ تا ١٠ خرداد در باغ موزه دفاع‌مقدس درحال برگزاری است و در این مدت ۱۴۰۰نفر از ایتام و نیازمندان خرمشهری مهمان شهرداری تهران خواهند بود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از تورهای تفریحی و زیارتی بهره‌مند می‌شوند.

همشهری
https://hoorkhabar.ir/600632کپی شد!
29
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.