برای نخستین بار است که روابط عمومی یک سازمان با جدیدترین متدها ارزیابی و ممیزی شد
به گزارش هورنیوز : رضا علیجانی ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان و همچنین طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ و رضایت مشتری ایزو ۱۰۰۰۴ در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور اظهار کرد: عملیات اجرایی طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ و رضایت مشتری ایزو ۱۰۰۰۴ در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور، از تاریخ ۲۰ بهمن ۹۴ آغاز و تا اکنون ادامه دارد.
وی افزود: امروز ممیزی نهایی برگزار شد و گواهی آن همزمان در دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان که ۱۶ خرداد برگزار می شود به سازمان اهدا خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: برای نخستین بار است که روابط عمومی یک سازمان با جدیدترین متدها ارزیابی و ممیزی شد و در نهایت سازمان آب و برق خوزستان موفق شد که امتیاز کامل را برای کسب ایزوها دریافت کند.
علیجانی در ارتباط با دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان گفت: در این جشنواره چهار رویکرد ارزیابی، انگیزش، آموزش و ارتقا مدنظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان در دو بخش شرکت های بهره برداری و زهکشی و همچنین سد و نیروگاه های خوزستان ۱۶ خرداد ۹۵ برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تأکید کرد: حتی نسبت به گرفتن مشاور و اعزام آن به کل روابط عمومی های سازمان در سطح استان اقدام کردیم تا توانمندی ها و ضعف های آنها را بررسی و به روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اعلام کنند.
علیجانی عنوان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث می شود که سازمان مربوطه ارتقا پیدا کند چون اعتقاد داریم که اگر روابط عمومی دچار سکته و سکون بشود به تبع سازمان مربوطه اش دچار رخوت و سکون خواهد شد.
وی خبر داد: برای دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان یک ابتکار و نوآوری جدید طراحی شد و آن ارزیابی حضوری هیئت داوران در شرکت ها بود که علاوه بر بررسی عملکرد، یک جلسه آموزش و ارتقا هم برگزار شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اضافه کرد: مدتی قبل در جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان از سوی وزارت نیرو به طور ویژه روابط عمومی برتر شد.
علیجانی خبر داد: در دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان، از تنی چند از پیشکسوتان و بازنشستگان روابط عمومی و همچنین مدیران قدیمی روابط عمومی سازمان تقدیر و تشکر خواهد شد.
وی در پایان گفت: اسکویی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مدیریت منابع آب ایران ، مقدم معاون مدیر روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو، شفق مشاور وزیر نیرو و همچنین انتظامی معاون وزیر ارشاد از جمله مهمانان دومین جشنواره خواهند بود.