احداث بازارچه محله ای تمرکز زدایی و سهولت ارائه خدمات به شهروندان را در پی خواهد داشت

به گزارش هورنیوز ؛  در این بازدید مهراب فلسفی زاده بابیان اینکه احداث ۳ بازارچه محله ای دیگر در مناطق مختلف شوشتر در دستور کار قرار دارد، گفت: هدف از احداث این بازارچه ها تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر، سهولت دسترسی شهروندان ساکن مناطق فرهنگ شهر و کوی نیرو و ۲۵۰ واحدی به خدمات روزمره، کاهش مراجعات و کاهش حجم و بار ترافیکی مرکز شهر و همچنین ساماندهی وانت بارهای دوره گرد است.

وی افزود: بازارچه فرهنگ شهر که تا دوماه دیگر به بهره برداری می رسد؛ با زیربنای ۱۸۰۰ متر،  ۳۵۰۰ متر محوطه سازی و  ۳۴ غرفه با استفاده از سازه سبک، با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط شهرداری شوشتر در حال انجام می باشد.

photo_2016-05-28_12-54-32

شهردار شوشتر همچنین گفت: این بازارچه با کاربری های چندگانه برای نگه داری و فروش میوه و تره بار، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت، نانوایی، سوپرمارکت در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. علاوه بر این، بازارچه مذکور به سیستم سرمایشی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و نورپردازی، پارک کودکان و محوطه سازی زیبا و آبنمامجهز خواهد شد و بطورکلی به محیطی جاذب برای شهروندان تبدیل می شود.علاوه بر مزیت های ذکر شده، این پروژه باعث ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

فلسفی زاده با اشاره به پیگیریهای بعمل آمده و تهیه طرح توجیه اقتصادی جهت تسهیلات وام قرض الحسنه ۲۰ میلیارد ریالی درآمدزائی شهرداری از طریق وزارت کشور اعلام کرد: خوشبختانه طرح مذکور تصویب و بخشی از آن از طریق بانک عامل تخصیص که بزودی احداث ۲ پروژه دیگر در سایر مناطق شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت: واگذاری غرفه های بازارچه فرهنگ شهر از طریق مزایده عمومی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

photo_2016-05-28_13-06-37

photo_2016-05-28_13-06-40

https://hoorkhabar.ir/600509کپی شد!
165
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.