جزئیات جلسه کی روش و سازمان لیگ

کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان به همراه دستیارانش شب گذشته در جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ از جمله بهروان و ساکت شرکت کرد و در مورد برنامه مسابقات و موارد مختلف در این خصوص طرفین به صحبت بپردازند.

غلامرضا بهروان با تایید این خبر گفت: در این جلسه که به مدت ۲ ساعت و نیم برگزار شد یکسری برنامه‌ها را بررسی کردیم و حتی پس از جلسه با کی‌روش نیز جلسه خودمان ادامه پیدا کرد تا به یک راهکار مشخص دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: کی‌روش برای فصل آینده تقاضای چند مینی کمپ را داشت. همچنین در مورد برنامه‌ریزی لیگ آینده و برنامه‌های تیم ملی و اردوها به بحث و بررسی پرداختیم و در مورد پیشنهادات کی‌روش مقرر شد تا پنجشنبه آینده نظر نهایی‌مان را به ایشان اعلام کنیم.

بهروان در مورد رقابت‌های جام حذفی گفت: همچنین مقرر شد تا فینال جام حذفی در سال آینده حدود ۱۶-۱۷ روز به نسبت رقابت‌های امسال زودتر و در ماه اردیبهشت برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: در جلسه با کی‌روش بیشتر روی وقت مسابقات و برنامه‌ریزی‌ها به صورت تخصصی به صحبت پرداختیم و در پایان هم ایشان راضی بودند و هم ما و توافق خوبی نیز در خصوص موارد مختلف شکل گرفت.

فارس
https://hoorkhabar.ir/600142کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.