بهار چهار سالگی خوزیان نیوز و حرکت صادقانه در مسیر اطلاع رسانی با تکیه بر اخلاق و قانون

حال به مناسبت چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری خوزیان نیوز، با یونس صالح بیگی، مدیر مسئول این پایگاه خبری به گفت و گو نشسته ایم.

رسانه و آگاهی به عنوان دو رکن مهم فعالیت رسانه ای چه جایگاهی در روش کاری و فکری خوزیان نیوز و ارتباط آن ها با رسانه های نوین ارتباطی دارد؟

رسانه ای نشریه و آگاهی دو مفهوم آشنا در معقوله اطلاع رسانی و رشد آگاهی اقشار مختلف فردی و اجتماعی در دنیای پر هیاهوی امروز هستند، دنیایی که پیشرفت علم و فناوری در آن، اسباب تحرک و رشد فزاینده تولد و فعالیت پایگاه اطلاع رسانی را در حوزه های مختلف خبری و رسانه ای در دنیای اینترنت و فضای مجازی، را زمینه ساز کرده است.

پایگاه خبری خوزیان نیوز چگونه و با چه هدفی فعالیت رسانه ای و خبری خود را آغاز کرد؟

پایگاه خبری خوزیان نیوز نیز در سال ۱۳۹۱ و با هدف تبیین و حرکت در مسیر صخیح اطلاع رسانی و ثبت حوادث و رویدادهای اجتماعی و عمومی از دو منظر ملی و استان پر ایثار و حماسه و افتخار خورستان ، حرکت آگاهی بخش و رسانه ای خود را آغاز و توانست در سه بهار گذشته از زمان تولد به یک رسانه موثر و پر مخاطب در استان مطابق با آموزهای انقلابی و اسلامی و حرکت در مسیر صحیح و قانونی حوزه خبر و اطلاع رسانی تبدیل و گام های موثری در این حوزه مبتنی بر روحیه جمعی برداشته است.

اهداف و برنامه های پایگاه خبری خوزیان نیوز در چهارمین سال از آغاز فعالیت رسانه ای خود را در چه محورهایی قسمت بندی کرده اید ؟

با ورود به آغاز چهارمین بهار از فصل زندگی پایگاه خبری خوزیان نیوز هیئت تحریره این پایگاه خبری  اهداف و عملکرد خود را در محورهای توسعه خدمات، جذب مخاطب ، تغییر در روند اطلاع رسانی و افرایش کمیت و کیفبت نشر اخبار حوزه های مختلف خبری طراحی و با بنای این اصول، پی ریزی کرده است.

نخستین اولویت پایگاه خبری خوزیان نیوز در سال جدید ، چه مقوله و محوری تعیین شده است؟

پایگاه خبری خوریان نیوز با بهره گیری از نیروهای آموزش دیده و مجرب، حرکت بر مسیر صحیح رسانه ای و اخلاق حرفه ای  و به دور از حاشیه را اولویت نخست خود در نشر و انتشار اخبار  تعیین کرده و هیچ گاه حرکت صادقانه خود را در این مسیر تغییر و تعویض نکرده است.

پایگاه خبری خوزیان نیوز سعی بر توسعه اندیشه کدام گروه یا جریان سیاسی کشور را دارد؟

پایگاه خبری خوریان نیوز یک پایگاه اطلاع رسانی مستقل بوده و در جهت نشر و انتشار اخبار خود وام دار هیچ حزب و گروه سیاسی نیست و تنها بر منطق رسانه ای و اهداف تعیین شده هیئت تحریره به فعالیت خود می پردازد.

۳- تمامی هزینه های مربوط به راه اندازی و فعالیت پایگاه اطلاع رسانی تنها و تنها از طریق جذب آگهی تبلیغاتی و شور و نشاط و علاقه هیئت تحریره تعیین و تامین شده است و تا کنون حتی یک ریال از طریق منابع غلط برای زیر پا گذاشتن ازرش های رسانه و فعالیت حرفه ای خبر، از هیچ منبع  فردی و گروهی دریافت نکرده است و همواره بر حرکت صحیح و قانونی خود در مسیر اطلاع رسانی توجه و تاکید داشته و دارد؟

پایگاه خبری خوزیان نیوز، یک رسانه خبری با رویکردی استانی و نگاه به وقایع ملی بوده و تمام اخبار و رویدادهای شهرهای مختلف خوزستان را با نگاهی مبتنی بر اخلاق رسانه ای و صداقت خبری ، پوشش می دهد و  با نگاهی برابر و مبتنی بر شرع و اخلاق و قانون رویدادها و اخبار قومیت ها و شهرها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور و استان را پوشش می دهد.

پایگاه خبری خوزیان نیوز برای دریافت و نشر اخبار و هم چنین استفاده از ظرفیت نخبگان استان و کشور چه طرح و برنامه ای را دنبال می کند؟

نخبگان بدون شک چهره های ممتاز و اثر گذاری هستند که حضور و استفاده از ظرفیت آنان علاوه بر توسعه خدمات رسانه ای و پیش برد اهداف تعیین شده، در شناخت و پیوند واقعیت ها و محورهای تعیین شده فعالیت رسانه ای پایگاه خبری اجتماعی با نیاز های اقشار مختلف اجتناعی موثر است و به همین جهت تشکیل شورای مشورتی پایگاه خبری خوزیان نیوز با حضور چهرهای مطرح و خوشنام استان در بخش ها و محورهای مختلف، مورد توجه قرار گرفته، که به زودی با دعوت از چهره های مختلف استان این ایده به عنوان یک حرکت کم سابقه در سطح رسانه های استان ، عملیاتی خواهد شد.

روند جذب و به کار گیری نیروی فکری و عملیاتی پایگاه خبری خوزیان نیوز به چه نحو است؟

پایگاه خبری خوزیان نیوز از زمان آغاز فعالیت خود سعی بر تقسیم بندی نیروهای کاری خود در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای، با هدف پوشش رسانه ای برابر و مبتنی بر  اخلاق و قانون در سطح تمام شهرهای استان داشته است که این هدف نیز با به کارگیری یک تیم و گروه قوی و با سابقه در هیئت تحریره به خوبی هدف گذاری و محقق شده است ،

اما این روند مانع از جذب نیروهای تازه نفس و علاقه به فعالیت در بخش های مختلف اطلاع رسانی پایگاه خبری خوزیان نیوز نیست و علاقه مندان می توانند از طریق مکاتبه با ایمیل y.salehbeigi@gmail.com و ارسال مشخصات فردی و سابقه فعالیت و رزومه خود به جمع دوستان ما در پایگاه خبری خوزیان نیوز بپیوندند.

برنامه های شما به جهت توسعه خدمات حوزه اطلاع رسانی در چهارمین سال آغاز فعالیت پایگاه خبری خوزیان نیوز چیست؟

همان طور که گفته شد جذب و به کار گیری و افزایش ظرفیت نیروی فکری و انسانی پایگاه خبری خوزیان نیوز با جذب خبرنگار افتخاری و حرفه ای و تشکیل شورای رسانه ای این پایگاه خبری ، با هدف جذب و دریافت دیدگاه ها و نظرات اقشار مختلف اجتماعی و توسعه ظرفیت این پایگاه خبری و افزایش اثر گذاری در حوزه خبر با تکیه بر توان و احترام به اخلاق و قانون، مهم ترین محور تعیین شده برای فعالیت پایگاه خبری در چهارمین سال آغاز فعالیت خود است که انشالله به زودی و با تغییر و به روز رسانی قالب پایگاه خبری خوزیان ، شاهد تغییر و توسعه خدمات در مقوله رسانه خواهیم بود.

https://hoorkhabar.ir/599969کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.