ارایه خدمات امور مالیاتی توسط پست خوزستان

بر اساس اعلام اداره‌کل پست استان خوزستان و با توجه به فراخوان اظهارنامه‌های مالیاتی، مودیان جهت دریافت خدمات مربوطه می‌توانند به ادارات و دفاتر پستی دولتی در سطح استان مراجعه کنند.

مودیان مالیاتی باید جهت دریافت خدمات ثبت‌نام، پیگیری و اصلاح کد اقتصادی، ثبت اظهارنامه‌های شرکت‌ها، املاک و اظهارنامه و مفاصاحساب (گواهی پرداخت) خودرو در مهلت زمانی تعیین‌شده به ادارات پست دولتی در شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

این خدمات در ادارات پست دولتی در سراسر استان در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ شب به متقاضیان ارائه می‌شود.

بنا به این گزارش، جهت ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات اظهارنامه مالیاتی و مفاصاحساب، متصدیان ارائه این خدمات در ادارات پست دولتی استان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با توجه به بستر مناسب اینترنت در پست، این خدمات به صورت ویژه با سرعت، امنیت بالا و با نرخ مصوب دولتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

گفتنی است زمان ارائه خدمات تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه جاری اعلام شده است.

ایسنا
https://hoorkhabar.ir/599808کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.