قهرمانی استقلال خوزستان/ مقصر «استعفا برکناری» مقتدایی/ مادرکشی در اهواز

آسمان ایران آبی شد/ لسترسیتی در اهواز قهرمان شد!

تیم استقلال خوزستان که  به نام لسترسیتی ایران شهرت دارد، از نیم فصل دوم لیگ برتر با کسب پیروزی های دلچسب و خوب توانستند بدون هیچ گونه حاشیه ای و در شرایطی که تیم های زیادی در لیگ با هزینه های کلان حاضر بودند، با شایستگی تمام به قهرمانی دست یابد. (جزئیات بیشتر)

مقصر “استعفابرکناری” مقتدایی کیست/ آیا به انتخابات آینده ریاست جمهوری مربوط می شود؟

در چند روز گذشته خبرهای مختلفی از استعفای عبدالحسن مقتدایی منتشر شده است. تا جایی که برخی از رسانه‌ها و کارشناسان استان خوزستان این نوع استعفای مقتدایی را عزل بی مقدمه او از سوی وزارت کشور می دانند. همچنین بر اساس خبرهایی که از استانداری خوزستان و وزارت کشور منتشر می شود، موضوع عزل مقتدایی در حاله ای از ابهام فرو رفته همانگونه که خبر استعفای وی! (جزئیات بیشتر)

بعضی از مدیران شهرداری گزینشی به اعضای شورای شهر پاسخ می دهند/ ارقام پیش بینی شده در بودجه مانند خیال است!

جمشید سلحشور رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز، با حضور در پایگاه خبری هورنیوز در مورد بعضی از مدیران شهرداری گزینشی با اعضای شورا صحبت می کنند، مثلاً اکثر وقتها برای پیگیری مشکلات مردم که با مدیران شهرداری تماس می گیرم، پاسخ من را نمی دهند، چندبار نیز این موضوع را در شورا مطرح کردم و شهردار نیز در این خصوص تذکر نداده است (جزئیات بیشتر)

مقتدایی دست رانت خواران را از برخی منابع کوتاه کرد/ نام نیکش در خوزستان همیشه ماندگار خواهد شد

مهران یاوری فعال سیاسی اجتماعی خوزستانی در مورد استعفا استاندار خوزستن گفت: یکی از مواردی که باعث رونق استان در زمان تصدی وی است، بحث ورود خودروهای اروندی به استان بوده که همیشه ماندگار خواهد شد و علیرغم رفتن مقتدایی از استانداری، نام و آوازه نیکوی وی به خاطر برخی اقدامات خاص در استان باقی می ماند. (جزئیات بیشتر)

مادرکشی در اهواز + تصاویر

مادرکشی یک فیلم مستند به کارگردانی کمیل سوهانی درباره بحران آب در ایران است. این مستند، نگاهی آسیب شناسانه به وضعیت حکمرانی آب در ایران دارد و با رویکردی پژوهشی می کوشد ضمن به تصویر کشیدن مظاهر و نتایج بحران آب،دلیل مختلف بوجود آمدن این بحران در ایران را بررسی کند. (جزئیات بیشتر)

خداحافظ آقای استاندار/ گزینه های احتمالی جایگزینی مقتدایی

با توجه به اصرار استاندار خوزستان با بازنشستگی وی موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد، بنابراین تا تعیین استاندار جدید، فرج اله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد. (جزئیات بیشتر)

جزئیات کمتر بیان‌شده مذاکرات هسته ای

وندی شرمن معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی‌ای مفصل، به بیان ابعاد کمتر مطرح‌شده مذاکرات هسته‌ای با ایران پرداخت. (جزئیات بیشتر)

سقف مجاز حقوق مدیران اعلام شد

معاون سابق دیوان محاسبات، سقف مجاز حقوق مدیران را اعلام کرد و گفت: باید با بازرسی‌های مستمر و آموزش مدیران، جلوی پرداختی‌های غیر قانونی را گرفت. (جزئیات بیشتر)

 

https://hoorkhabar.ir/599205کپی شد!
240
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.