از «درگیری در مدرسه دخترانه در اهواز» تا «قتل به خاطر نگاه چپ»

دعوای مدرسه معراج برای کشف حجاب نبود، صدور قرار تعقیب برای ضاربان

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز اظهار کرد:‌ ۱۰ اردیبهشت ماه یکی از دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی معراج این ناحیه از سوی مدرسه مورد تذکر انضباطی قرار می گیرد. این مسائل انضباطی و تذکرات ارائه شده نیز کاملا قانونی و در چارچوب حیطه اختیارات صورت گرفته است.

فاضل خمیسی با تأکید بر اینکه هیچ گونه تنبیهی برای دانش آموز در کار نبوده افزود: آموزش انضباطی در کنار فراگیری تعلیم و تربیت یک امر ضروری است.

وی تصریح کرد:‌ فردای روزی که دانش آموز مورد تذکر قرار می گیرد، مادر، خاله و شوهرخاله آن دانش آموز به مدرسه مراجعه کرده و با معلم ورزش آن مدرسه درگیر می شوند. در این درگیری مدیر نیز برای ختم به خیر شدن ماجرا وساطت می کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز ادامه داد: روز سوم نیز آموزش و پرورش علیه سه نفری که باعث برهم زدن نظم مدرسه شده و به پرسنل مدرسه بی احترامی کرده اند، شکایتی تنظیم می کند. هر سه نفر به دادگاه احضار شده که تنها مادر دانش آموز در دادگاه حاضر می شود.

خمیسی بیان کرد:‌ برای خاله و شوهر خاله دانش آموز قرار تعقیب صادر شده و مادر وی نیز در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش از معلم ورزش و سایر پرسنل مدرسه دلجویی کرده و حمایت قضایی را فردای همان روز ماجرا پیگیری کرده است.

شایعاتی مبنی بر حمایت نکردن آموزش و پرورش در فضای مجازی پخش شده که اصلا صحت نداشته و تکذیب می شود. واقعا از این شایعه پراکنی های فضای مجازی گلایه دارم و امیدوارم مردم منبع کسب اطلاعات و اخبار را سایت های معتبر خبری قرار بدهند. / مهر

 

دستگیری سارق به عنف در اهواز با ۳۷ فقره سرقت

سرهنگ علی حاتمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت به عنف در سطح شهرستان اهواز ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات علمی و اطلاعاتی، یک متهم سابقه دار را به هویت ” ع – س ” شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حاتمی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ، یک دستگاه موتور سیکلت و تعدادی تیغه چاقو و تیغه قمه که در سرقت ها از آن استفاده می کرد، کشف شده ، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس به ۳۷ فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد .

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

 

کشف ۲۳ تن برنج قاچاق در ماهشهر

سرهنگ جلیل زبیدی در این خصوص گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی حین کنترل محورهای مواصلاتی در جاده هندیجان به سمت ماهشهر به ۱ دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را متوقف نمودند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۳ تن و ۲۶۰ کیلوگرم برنج قاچاق فاقد مدارک گمرکی و قانونی به ارزش ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند و در این زمینه ۱ نفر دستگیر شد.

زبیدی افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

 

درگیری مرگبار دو جوان به خاطر نگاه چپ

ساعت ۲۳:۳۰ اول اسفند سال گذشته  و از طریق مرکز فوریت های پلیسی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح به کلانتری ۱۱۴ غیاثی اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی ۱۹ ساله به نام محمدصادق . ش بر اثر اصابت جسم سخت از ناحیه سر دچار جراحت شدید شده است که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

دو نفر از دوستان محمد صادق که شاهد صحنه درگیری محمدصادق با جوان دیگری حدودا ۱۹ ساله بودند، در اظهارات خود به ماموران عنوان داشند در خیابان امیر سلیمانی به صورت پیاده در حال تردد بودیم که ناگهان یک موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ با دو سرنشین جوان به ما نزدیک شدند.

سرنشین موتور جوانی حدودا ۱۷ ساله و ترک نشین موتور جوانی حدودا ۱۹ ساله بود . ترک نشین موتور که با محمدصادق چشم تو چشم شده بود و در عین حال در حالت طبیعی قرار نداشت پس از قدری درگیری لفظی با محمدصادق، ما را تهدید کرد که تا دقایقی دیگر مجددا به محل می آید و اگر اینبار نیز ما را در محله اش ببیند ، اینبار با ما درگیر خواهد شد. سپس هر دو نفر از محل رفتند.

این دو نفر در خصوص نحوه وقوع درگیری و مجروح شدن محمدصادق به ماموران اعلام کرد: ما خیابان امیرسلیمانی را ترک کرده و به خیابان عجب گل رفته بودیم که ناگهان همان دو جوان موتورسوار به طرف ما آمدند.ترک نشین موتور که در مرتبه اول ما را تهدید کرده بود ، اینبار از موتور پیاده شد و چاقویی حدودا ۲۰ سانتی را از زیر لباسش خارج کرد و با محمدصادق درگیر شد.در یک لحظه وی ضربه ای محکم به ناحیه سر محمدصادق وارد کرد که بر اثر شدت ضربه، محمدصادق بر روی زمین افتاد.آن دو جوان موتورسوار با مشاهده صحنه، به سرعت از محل متواری شدند و ما نیز بلافاصله با ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفتیم.

با انتقال محمدصادق به بیمارستان، وی به علت شدت جراحت وارد شده به ناحیه سر دچار کما شده و با وجود انجام اقدامات درمانی به علت ضربه مغزی ناشی از اصابت جسم سخت سه روز بعد فوت می کند.

 

مرگ عابر پیاده در برخورد با قطار در اندیمشک

رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک گفت: این حادثه ساعت ۱۴ امروز از سوی شهروندان به اورژانس اطلاع داده شد.

میلاد بهاروند افزود: در پی این حادثه اورژانس ۱۱۵ اندیمشک در کوتاهترین زمان در محل حادثه در کوی لور این شهر حضور یافته و وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: فرد حادثه دیده جوانی ۳۰ ساله بوده که بر اثر شدت برخورد با قطار جان باخت.

علت این حادثه از سوی دستگاههای ذیربط در دست بررسی است.

بخشی از خطوط ریلی راه آهن از حریم شهر اندیمشک عبور می کند./ ایرنا

 

تصاویر/ تصادف پراید با کامیون در جاده هویزه – سوسنگرد

تصاویری از تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون را در جاده هویزه – سوسنگرد مشاهده می‌نمایید.
۲۰۱۶-۰۵-۰۴_۱۵-۵۴-۱۷
۲۰۱۶-۰۵-۰۴_۱۵-۵۵-۰۲
https://hoorkhabar.ir/598548کپی شد!
411
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.