تشریح جزئیات حادثه قتل در اندیمشک

اجساد سه عضو یک خانواده چهارشنبه هفته گذشته در منزل مسکونی آنان در شهرک دوکوهه اندیمشک پیدا شد.

صادق جعفری چگنی روز یکشنبه با بیان اینکه روز هشتم اردیبهشت ماه قتل سه نفر اعضای یک خانواده از سوی پاسگاه انتظامی قلعه لور گزارش شده و پیگیری گردید افزود:در پی این حادثه بازپرس ویژه قتل به همراه گروه بررسی صحنه جرم معاونت آگاهی و پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این جنایت سه نفر از اعضای یک خانواده به هویت مهدی.خ ۳۳ ساله، نرگس. خ همسر وی و اسراء . خ دختر بچه پنج ساله آنان هدف گلوله کلت قرار گرفته و کشته شده اند گفت:کارشناسان پزشکی قانونی زمان مرگ را سه روز قبل از کشف اجساد اعلام کردند.

وی اظهار کرد:طبق بررسی انجام شده درب ورودی خانه ای که این جنایت در آن اتفاق افتاده قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه مشاهده نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تصریح گفت:بر اساس تحقیقات صورت گرفته پدر خانواده مشکل بیماری روانی داشته و دختر خردسال وی نیز از معلولیت شنوایی و بینایی رنج می برده است.

دادستان اندیمشک با بیان اینکه پدرخانواده بارها از محل کار خود تقاضای انتقال به استان لرستان را داشته که درخواست وی مورد موافقت قرار نگرفته است افزود:تاکنون گزارشی از پزشکی قانونی در خصوص این قتل ها دریافت نشده است.

وی گفت:باتوجه به قفل بودن درب ساختمان ، کشف اسلحه در کنار جسد مرد، عدم سرقت اموال و وسایل مقتولان و نداشتن مسئله اخلاقی و نحوه استقرار اجساد به طوریکه سر دختربچه روی سر مادرش قرار داشته به نظر می‌رسد پدر خانواده ابتدا به همسر و دختر خود شلیک و سپس اقدام به خودکشی کرده است.

https://hoorkhabar.ir/598304کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.