ارسال ۲۸۸ اثر به جشنواره ملی فتح خرمشهر

حسین مسافر آستانه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر اظهار کرد:طی فراخوان انجام شده ۱۵۰ اثر در بخش مسابقه نمایش صحنه ای، ۵۸ اثر تئاتر خیابانی، ۸۰ اثر نمایشنامه نویسی و میهمان به دبیرخانه جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر ارسال شده است.

وی گفت: شرکت کنندگان خوزستانی اگر آثارشان پذیرفته شده باشد می بایست روزهای برگزاری جشنواره در دو شهر آبادان و خرمشهر حضور یابند.

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر افزود: آثار برگزیده پس از بررسی در شورای دبیرخانه جشنواره انتخاب می شوند و تا یک هفته دیگر اعلام می شوند.

مسافر آستانه تصریح کرد:تلاش شده است تا با هماهنگی و همراهی مسئولان شهری آبادان و خرمشهر با یک برنامه ریزی هدفمند، کیفیت این دوره بهبود یابد.

وی گفت:موضوع شهدای غواص و شهدای مدافعان حرم از موضوع های مهم در آثار تئاتر خیابانی و صحنه ای هنرمندان در این جشنواره می باشد.

مسافر آستانه درباره تعداد اجراهای صحنه ای و خیابانی و زمان دقیق جشنواره گفت: بر اساس برنامه ریزی که کرده ایم هر نمایش بخش مسابقه دو اجرا و نمایش های میهمان اجراهای بیشتری خواهند داشت و جشنواره از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد برگزار خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت- فتح خرمشهر در بخش های مسابقه تئاتر صحنه‌ای، نمایش های میدانی، مهمان و مسابقه نمایشنامه‌نویسی با محور خرمشهر و آبادان برگزار می شود و آثار برگزیده برای حضور در جشنواره معرفی می شوند.

 

ایرنا
https://hoorkhabar.ir/598241کپی شد!
52
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.